PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracaaaaaaaaaaaa

  • 1. Data: 2007-02-13 13:21:48
    Temat: pracaaaaaaaaaaaa
    Od: j...@o...pl

    hej moze ktos powie mi cos konkretnego o poszukiwaniu pracy ja szukam
    i nic

  • 2. Data: 2007-02-13 14:01:34
    Temat: Re: pracaaaaaaaaaaaa
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > hej moze ktos powie mi cos konkretnego o poszukiwaniu pracy ja szukam
    > i nic

    Było ostatnio na grupie, ze dwa tygodnie temu
    Bardzo fajny watek, kobieta pytała mniej więcej o to samo
    Przejżyj dokładnie - to naprawdę dobre rady!

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 3. Data: 2007-02-13 15:12:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <h...@o...eu>

    poziom ukolesiowienia rzeczywistości jest straszny... ja na
    przykład szukam pracy dla elektronika i dosłownie nie ma
    nawet jednej oferty - a to przecież modny zawód, dużo się
    dzieje... strasznie mnie ciekawi sposób rozpowszechniania
    ofert z tej dziedziny - kiedyś może napiszę o tym książkę...

  • 4. Data: 2007-02-13 15:31:10
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 13 Feb 2007 16:12:49 +0100, identyfikator: 20040501 wrote:

    > poziom ukolesiowienia rzeczywistości jest straszny... ja na
    > przykład szukam pracy dla elektronika i dosłownie nie ma
    > nawet jednej oferty - a to przecież modny zawód, dużo się
    > dzieje...

    co robiles w szkole kiedy byl czas na nawiazywanie kontaktow z ludzmi ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-02-13 16:05:32
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 13 Feb 2007 05:21:48 -0800, j...@o...pl napisał(a):

    > hej moze ktos powie mi cos konkretnego o poszukiwaniu pracy ja szukam
    > i nic

    wez kredyt, zrob kurs spawacza, tynkarza albo kopacza dolow - praca od
    reki.

  • 6. Data: 2007-02-13 20:59:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > co robiles w szkole kiedy byl czas na nawiazywanie kontaktow z ludzmi ?

    studia to był pikuś, teraz dopiero jest zabawa!

  • 7. Data: 2007-02-14 05:51:08
    Od: "samodoskonalenie.com" <b...@k...com>

    On Tue, 13 Feb 2007 14:21:48 +0100, <j...@o...pl> wrote:

    > hej moze ktos powie mi cos konkretnego o poszukiwaniu pracy ja szukam
    > i nic
    jest jeszcze inny sposob. Kumpela w kieleckim nie mogla znalezc roboty,
    wiec zebraly sie w trzy z kolezankami i z racji wyksztalcenia
    pedagogicznego otworzyly jakas swietlice. Kase na to dostaly z jakis
    dotatcji i roznych takich i maja teraz fajna prace. Nawet z tego co wiem
    nie musialy DG otwierac...

    Dariusz
    http://www.szkolenia.samodokonalenie.com

  • 8. Data: 2007-02-14 08:28:12
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > wez kredyt, zrob kurs spawacza, tynkarza albo kopacza dolow - praca od
    > reki.

    Ale jest problem!
    Bo tak naprawdę to nikt zdrowo myślący
    pracy nie szuka tylko pieniędzy.

    Józek

  • 9. Data: 2007-02-16 19:19:20
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Mi w znalezieniu ciekawej pracy pomogła niby banalna ale bardzo dobrze
    opracowana strona gazety wyborczej, nie wiem czy widziałaś że poza
    ogłoszeniami jest tam poradnik dla takich osób jak Ty, wiele odpowiedzi
    znajdziesz tutaj http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/0,74786.html a jeśli nie
    zadaj je a pomożemy Ci wspólnymi siłami, w końcu każdy ma jakieś
    doświadczenie&#61514;