PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwie umowy

  • 1. Data: 2004-07-11 08:13:46
    Temat: dwie umowy
    Od: "Miriel" <k...@t...pl>

    Witam,
    Mam niestety malo czasu na podjecie decyzji i wskazanie terminu a chodzi mi
    o taka rzecz:czy mozna byc zatrudnionym w dwoch miejscach na dwie umowy o
    prace jednoczesnie? Tzn: w jednym jestem w okresie wypowiedzenia w trakcie
    urlopu a w drugim juz pracuję, bo nowemu pracodawcy bardzo zależy na czasie.
    Ta druga umowa to byłaby umowa o zastępstwo, ew.umowa na czas określony. Co
    w takim wypadku z ubezpieczeniem? ZUS ma płacone podwójnie?
    Proszę o odpowiedz albo podpowiedz w jakich przepisach znajde odpowiedz. :))

    pozdr.
    Miriel