PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Eurobanku

  • 1. Data: 2004-07-10 08:03:59
    Temat: praca w Eurobanku
    Od: "Mary" <m...@w...pl>

    Witam Wszystkich forumowiczów,
    Czy ktoś może pracuje/pracował w Eurobanku na tzw.zapleczu (wprowadzanie
    danych,pisanie raportów, itp.)??Jak wygląda proces rekrutacji?? Jaka jest
    atmosfera pracy?? Jakie programy komputerowe trzeba znać/opanować?? Jak
    kształtują się zarobki??
    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2004-07-11 06:58:07
    Temat: Re: praca w Eurobanku
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Mary,

    W Twoim liście datowanym 10 lipca 2004 (10:03:59) można przeczytać:

    > Czy ktoś może pracuje/pracował w Eurobanku na tzw.zapleczu (wprowadzanie
    > danych,pisanie raportów, itp.)??

    Hmm, co masz na myśli pisząc "wprowadzanie danych, pisanie raportów"?
    Jakich danych i jakich raportów? Jakie zaplecze masz na myśli? Bo
    chyba nie Back-Office?

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Hey you! don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall"

  • 3. Data: 2004-07-11 20:40:03
    Od: "Mary" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Konlin" napisał

> [...]
    >
    > Hmm, co masz na myśli pisząc "wprowadzanie danych, pisanie raportów"?
    > Jakich danych i jakich raportów? Jakie zaplecze masz na myśli? Bo

    Może źle się wyraziłam: chodzi o przygotowywanie raportów,a wprowadzanie
    danych to personalia dotyczące klientów.I to jest prawdopodobnie
    Back-Office.
    Czy pracujesz/ pracowałeś na takim stanowisku?? Możesz coś więcej o tym
    napisać??
    Pozdrawiam.