PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: [cennik] Wycena usługi

  • 1. Data: 2005-12-01 09:44:05
    Temat: Re: [cennik] Wycena usługi
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    Witam,

    Piotr Palusiński napisał(a):
    > Użytkownik "Kuba Panas" <K...@l...waw.pl.UsunTo> napisał w
    > wiadomości news:438db554$1@news.home.net.pl

    > O 5h za długo ;-)
    3h trwało kopiowanie danych z uszkodzonego dysku na mój (PIII, oddzielne
    kanały ATA100), a niedużo mniej z powrotem na nowy.

    > Jeśli kuzyn tak bardzo chce wydać kasę, to powiedz mu aby je przekazal
    > na szczytne cele.

    > A znasz takie słowo, jak *dobry uczynek* ?.
    > Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają
    > na duże ;->
    Znam, znam nawet takie jak *wolontariat*, uprawiany od około 3 lat.
    I większość daje się przekonać.
    Ale tym razem argumentem drugiej strony jest to, że jako pracodawca nie
    może oszukiwać swojego pracownika poprzez korzystanie z jego
    umiejętności bez ich odpowiedniej gratyfikacji.
    A że nad wartością tej pracy nigdy się nie zastanawiałem, to zapytałem
    innych. "Kto pyta błądzi z innymi" jak napisał S.J. Lec.

    > Ps. Może Ty kiedyś będziesz potrzebował pomocy, to Cię tu odpowiednio
    > skasujemy ;)
    Mam takie przemyślenie. O ile bardzo lubię pomagać innym, i nie chcę,
    żeby mi za to płacili, o tyle tym, którzy mi pomagają, to wolałbym płacić.
    A może po prostu nie potrafimy brać?

    Jak wspomniano w pierwszej odpowiedzi NTG. Proponuję zatem ciąg dalszy
    przenieść do: pl.praca.dyskusje

    Pozdrawiam
    Kuba Panas

    Ps. Dzięki xluc za zwrócenie uwagi.