PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwa razy pół etetu zamiast całego

  • 1. Data: 2004-10-28 09:20:42
    Temat: dwa razy pół etetu zamiast całego
    Od: "dios" <d...@N...gazeta.pl>

    sprawa ma sie następująco.
    Zapropnowano mi zamiane całego etatu w jednej firmie na pół etatu w
    dotychczasowej i pół etatu w innej .
    Takie podzielenie się moją osoba.

    Jakie zagrozenia to dla mnie niesie.. jakie moga byc minusy ( ubezpieczenia,
    urlop itp..itd)

  • 2. Data: 2004-10-28 21:38:18
    Temat: Re: dwa razy pół etetu zamiast całego
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    dios <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Takie podzielenie się moją osoba.
    >
    > Jakie zagrozenia to dla mnie niesie.. jakie moga byc minusy ( ubezpieczenia,

    Takie, że w razie koniecznych nadgodzin coś zawalasz... Nie ma się co
    oszukiwać raczej taka sytuacja będzie miała miejsce prędzej czy później (chyba
    że firmy są zależne od siebie).

    Aluś