PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - Łodź administrowanie w średniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/

  • 1. Data: 2004-10-27 22:00:35
    Temat: Informatyk - Łodź administrowanie w średniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
    Od: "001" <b...@i...pl>

    Witam
    Ile można zarobić jako informatyk w średniej wielkości firmie w Łodzi ?
    W krótce mam rozmowe i nie wiem na ile się wycenić?
    Studia skończone, administruje sieć osiedlową, Pierwsza praca jako
    informatyk wcześniej 3 inne troche mniej związane z administrowaniem.

  • 2. Data: 2004-10-28 10:57:06
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "001" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile można zarobić jako informatyk w średniej wielkości firmie w Łodzi ?
    > W krótce mam rozmowe i nie wiem na ile się wycenić?
    ^^^^^^^^^
    Bez matury to wiele nie zarobisz....
    MSPANC

  • 3. Data: 2004-10-28 12:09:22
    Od: "AB" <a...@p...pl>

    Użytkownik "mbn" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "001" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^^
    > Bez matury to wiele nie zarobisz....
    > MSPANC

    czepiasz sie i tyle ;)

    /A&B

  • 4. Data: 2004-10-28 13:05:13
    Temat: Re: Informatyk - ŁodĽ administrowanie w ?redniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    AB zapodał(a):

    > czepiasz sie i tyle ;)

    a tam się czepia. Odpada, zanim pojawił się na rozmowie
    kwalifikacyjnej:
    - nie potrafi nawet prostego programu skonfigurować (Outlook Express)
    a co dopiero administrować? wolne żarty
    - nie potrafi się podpisać - więc coś ma do ukrycia

    Do tego taki 'kwiatek' ortograficzny...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 5. Data: 2004-10-28 15:24:09
    Temat: Re: Informatyk - Lodz administrowanie w sredniej wielkosci firmie /ile mozna zarobic?/
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    DooMiniK w news:clqqr5$snh$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > - nie potrafi się podpisać - więc coś ma do ukrycia

    Ciekawa dedukcja ;-) Ty niby się podpisałeś, ale jaka gwarancja, że
    faktycznie tak się nazywasz? Mało tego - nawet jeśli faktycznie tak się
    nazywasz, to nie oznacza jeszcze, że nie masz niczego do ukrycia ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-10-28 15:48:35
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Greg <o...@o...op.pl> zapodał(a):

    > Ciekawa dedukcja ;-) Ty niby się podpisałeś, ale jaka gwarancja, że
    > faktycznie tak się nazywasz? Mało tego - nawet jeśli faktycznie tak się
    > nazywasz, to nie oznacza jeszcze, że nie masz niczego do ukrycia ;-)

    Sorry, ale jak ktoś jedynie ma wpisane "001" to jest dla mnie anonimowym,
    wstydzącym się swoich wypowiedzi osobnikiem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-10-28 16:03:33
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    DooMiniK w news:clr4jj$4fq$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Sorry,

    Przestań - masz prawo do własnego zdania i nie musisz za to przepraszać ;-)

    > ale jak ktoś jedynie ma wpisane "001" to jest dla mnie
    > anonimowym, wstydzącym się swoich wypowiedzi osobnikiem.

    A jak dla mnie wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. O wartości człowieka
    zazwyczaj nie świadczy jego jakby nie było identyfikator, ale jego słowa i
    (może przede wszystkim) czyny. Taki przykład - pseudonim literacki.
    Powody dla których ktoś nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem mogą być
    różne (przykładowo okoliczności). Może tych powodów nawet nie ma. Uważam,
    że podpis nie jest usprawiedliwieniem aby traktować kogoś z góry czy też
    tak jak Ty - insynuować, że zapewne ma coś do ukrycia. Oczywiście jak już
    pisałem masz do tego prawo. Jednak ja mam prawo się z Toba nie zgodzić :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2004-10-29 07:49:31
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry, ale jak ktoś jedynie ma wpisane "001" to jest dla mnie anonimowym,
    > wstydzącym się swoich wypowiedzi osobnikiem.

    Twórcę wątku akurat można zrozumieć - gdyby się podpisał nazwiskiem mógłby
    na rozmowie usłyszeć "to pan nawet nie wie ile chce zarabiać tylko się na
    grupach pyta? " ;) ;)

    mbn (anonimowo)

  • 9. Data: 2004-10-29 08:13:13
    Od: "Adam Pietrzak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mbn <m...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > na rozmowie usłyszeć "to pan nawet nie wie ile chce zarabiać tylko się na

    Czy jednak ktoś może powiedzieć, na ile można pieniążków za tego typu pracę w
    Łodzi liczyć ? Rok temu opuściłem Łódź i jestem ciekaw na ile stać z dniem
    dzisiejszym pseudo-biznesmanów z Łodzi. Jak kiedyś zaśpiewałem 1000 brutto to
    się jeden taki roześmiał.

  • 10. Data: 2004-10-29 08:13:40
    Od: "madshark" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>