PracaGrupypl.praca.dyskusjedostałem pracę i stąd kłopot ;-) › dostałem pracę i stąd kłopot ;-)
    From: "Janek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dostałem pracę i stąd kłopot ;-)
    Date: 30 Mar 2004 21:47:31 +0200

    Dzień dobry,
    Mam do Państwa pytanie - przyznam sprawa jest dość nietypowa.
    Po stracie pracy (jestem informatykiem) udało mi się znaleźć następną, przyznam
    dość ciekawą, zostałem wybrany spośród kilku kandydatów.
    Niestety mam pewien problem ze sobą. Mam zaburzenia osobowości typu borderline
    (szczegóły nieisotne, ważne jest to że na skutek doświadczania przez 27 lat
    przemocy psychicznej w domu mam np. skłonność do wymyślania sobie, że np. coś
    potrafię, albo że jakim-to-ja-fachowcem-nie-jestem - i niestety nie zauważam
    kiedy to robię; sprawa wcale NIE JEST ŚMIESZNA ponieważ w wyniku wspomnianej
    przemocy zostałem przez ojca prawie zabity i w zasadzie nadal jestem w stanie
    zagrożenia życia).
    Za miesiąc mam stawić się do pracy. Problem w tym że trochę przesadziłem z
    autoprezentacją i już dziś wiem, że nie wyrobię się z douczeniem. To znaczy nie
    jest tak że nic nie potrafię, ale moje umiejętności jednak nie wystarczają do
    pracy na tym stanowisku.
    Mam w związku z tym pytanie. Jak się zachować w tej sytuacji. Oczywiście nie
    mogę powiedzieć że mam problemy ze sobą, ale też moje braki wyjdą na pewno,
    więc mogę zostać wzięty za kłamczucha. Z drugiej strony nie chciałbym tracić
    tej szansy, bo ta praca to dla mnie duża szansa. Jak byście Państwo postąpili w
    mojej sytuacji.
    Dziękuję uprzejmie.

    J.