PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem pracę i stąd kłopot ;-)

  • 1. Data: 2004-03-30 19:47:31
    Temat: dostałem pracę i stąd kłopot ;-)
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Mam do Państwa pytanie - przyznam sprawa jest dość nietypowa.
    Po stracie pracy (jestem informatykiem) udało mi się znaleźć następną, przyznam
    dość ciekawą, zostałem wybrany spośród kilku kandydatów.
    Niestety mam pewien problem ze sobą. Mam zaburzenia osobowości typu borderline
    (szczegóły nieisotne, ważne jest to że na skutek doświadczania przez 27 lat
    przemocy psychicznej w domu mam np. skłonność do wymyślania sobie, że np. coś
    potrafię, albo że jakim-to-ja-fachowcem-nie-jestem - i niestety nie zauważam
    kiedy to robię; sprawa wcale NIE JEST ŚMIESZNA ponieważ w wyniku wspomnianej
    przemocy zostałem przez ojca prawie zabity i w zasadzie nadal jestem w stanie
    zagrożenia życia).
    Za miesiąc mam stawić się do pracy. Problem w tym że trochę przesadziłem z
    autoprezentacją i już dziś wiem, że nie wyrobię się z douczeniem. To znaczy nie
    jest tak że nic nie potrafię, ale moje umiejętności jednak nie wystarczają do
    pracy na tym stanowisku.
    Mam w związku z tym pytanie. Jak się zachować w tej sytuacji. Oczywiście nie
    mogę powiedzieć że mam problemy ze sobą, ale też moje braki wyjdą na pewno,
    więc mogę zostać wzięty za kłamczucha. Z drugiej strony nie chciałbym tracić
    tej szansy, bo ta praca to dla mnie duża szansa. Jak byście Państwo postąpili w
    mojej sytuacji.
    Dziękuję uprzejmie.

    J.

  • 2. Data: 2004-03-30 20:31:43
    Temat: Re: dostałem pracę i stąd kłopot ;-)
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Jak byście Państwo postąpili w mojej sytuacji.
    > Dziękuję uprzejmie.

    Ja bym postawil wszystko na jedna karte i zaryzykowal

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-03-30 21:09:38
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Idz do pracy, a jak staniesz przed problemem wypytaj delikatnie kogo tylko
    mozesz, jak powinienes postapic, pytaj na grupie i uszy do gory. Nie polecam
    rezygnowania przed czasem, obstaw sie literatura dotyczaca tematu, a na
    pewno dasz rade....Wielu ludzi staje codziennie przed roznymi problemami, o
    ktorych nie maja pojecia , a jednak nie sa od razu wyrzucani z
    pracy....zatem badz odwazny!

    powodzenia

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 4. Data: 2004-03-30 22:15:02
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Nie dygaj. Nie masz nic do stracenia. Douczyć się trzeba do każdej roboty,
    pracodawca o ile normalny, na pewno o tym wie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-03-30 22:32:43
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    znaczy nie
    > jest tak że nic nie potrafię, ale moje umiejętności jednak nie wystarczają

    Miesiac to jest bardzo duzo czasu. Uczac sie po 8 godzin dziennie
    ...........Hmm...ile przygotowywales sie kiedys do sesji ? ;)
    Bierz sie do nauki

    pzdr
    Krzysztof

    ---

  • 6. Data: 2004-03-30 23:28:18
    Od: "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl>

    Jak byście Państwo postąpili w
    > mojej sytuacji.
    > Dziękuję uprzejmie.

    ucz się jesli masz jeszcze czas, większość kandydatów ściemnie ile to oni
    nie
    potrafią i pracodawca na pewno liczy się z tym, każdy pracownik
    ma zawsze troche czasu na "dotarcie się".
    Pozdrawiam Jakub

  • 7. Data: 2004-03-31 00:30:11
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Janek; <2...@n...onet.pl> :

> [...]
    > jest tak że nic nie potrafię, ale moje umiejętności jednak nie wystarczają do

    A mógłbyś przytoczyć wymagania, których nie jesteś w stanie spełnić?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2004-04-01 08:21:46
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Janek" napisał w wiadomości
    [nożyczki]

    > Niestety mam pewien problem ze sobą. Mam zaburzenia osobowości typu
    borderline na skutek doświadczania przez 27 lat

    [nożyczki]

    szkoda tracić taką okazję, z pewnością będzie trudno, ale na pewno sobie
    poradzisz.
    myśle również, że wypadałoby też zadabć o siebie nie wiem, czy myslałas o
    psychoterapi?
    trzymam kciuki i pozdrawiam.

  • 9. Data: 2004-05-10 09:58:26
    Od: "Tokay Fan Club" <s...@o...pl>

    Hej.

> [...]
    znaczy nie
    > jest tak że nic nie potrafię, ale moje umiejętności jednak nie wystarczają

    No nie łam się i nie przesadzaj znowu w drugą stronę. Niewiara we własne
    siły to też nic dobrego.

    Weź się do roboty i spokojnie, jeszcze masz kupę czasu.

    Powodzenia

  • 10. Data: 2004-05-10 10:17:21
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dość ciekawą, zostałem wybrany spośród kilku kandydatów.
    > Niestety mam pewien problem ze sobą. Mam zaburzenia osobowości typu

    Jakieś 1,5 - 2 miesiące temu (może nawet wcześniej) czytałem identyczny post.
    Czyżbyś znowu miał ten sam problem, czy może nudzisz się i przeprowadzasz
    jakieś badanie? Wtedy byłem w stanie uwierzyć, teraz nie.