PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem odpowiedz z Lodnynu - niestety odmowana

  • 1. Data: 2004-06-25 15:12:10
    Temat: dostałem odpowiedz z Lodnynu - niestety odmowana
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    ale za to juz po 3 dniach ( a nie 3 miesiacach jak w Polsce). Podoba mi sie,
    ze po prstu pisza ze byli lepsi.

    Dear Candidate,

    Thank you for applying to our advertisement for the position of Admin
    Assistant for IT Company with Chisholm Roth.

    After careful consideration of your particular skills and experience, we
    have decided not to take your application further on this occasion as a
    number of candidates have areas of expertise more closely aligned to the
    requirements of the position.

    We would however, like to thank you for your interest and wish you every
    success for the future.

    Yours sincerely,

    Patricia Rogers

    Training Administrator

    Chisholm Roth

  • 2. Data: 2004-06-25 16:53:59
    Od: jelen <j...@s...org>

    Handlowiec piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil(a) takiego oto niuuuwsa:

> [...]

    > have decided not to take your application further on this occasion as a
    > number of candidates have areas of expertise more closely aligned to the

    nawet nie, ze lepsi ale bardziej dopasowani ;-) fajne ;-) ciekawe ilu
    tysiacom ludzi to wyslali ;-)
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2004-06-25 18:15:29
    Od: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>

    kiedy ja wysylalem oferty, to dostalem sporo takich. nie wiem czym sie tu
    ekscytowac. Ze odmowili?
    w.

  • 4. Data: 2004-06-26 05:23:23
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > kiedy ja wysylalem oferty, to dostalem sporo takich. nie wiem czym sie tu
    > ekscytowac. Ze odmowili?

    mysle, ze tym, ze przyslali jakas odpowiedz - w naszym kochanym kraju 90 a
    moze 95 procent firm nie przesyla nic :(

  • 5. Data: 2004-06-26 08:52:51
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "pasjonat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mysle, ze tym, ze przyslali jakas odpowiedz - w naszym kochanym kraju 90 a
    > moze 95 procent firm nie przesyla nic :(

    Mnie z Energisu przeslali po trzech miesiacach, ze niestety nie.

    Wieslaw

  • 6. Data: 2004-06-26 18:38:26
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pasjonat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mysle, ze tym, ze przyslali jakas odpowiedz - w naszym kochanym kraju 90 a
    > moze 95 procent firm nie przesyla nic :(

    A najbardziej wkurzajacy sa ci, ktorzy najpierw kaza ci robic jakies
    przykladowe zadania a pozniej nawet nie odpisza. Brak kultury i tyle.
    A druga rzecz, ktora mnie osobiscie mierzi (a jest to norma w Polsce), to
    brak w ogloszeniach informacji o zarobkach. Kiedys bylem w firmie, w ktorej
    najpierw kazali mi wykonac maly programik, a dopiero pozniej powiedzieli ze
    chca dac na poczatek 1300 zl. Po co zawracaja glowe?
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 7. Data: 2004-06-26 20:39:53
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Totik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ktorej
    > najpierw kazali mi wykonac maly programik, a dopiero pozniej powiedzieli

    1300 zlotych programiscie. Smiech na sali.

    Wieslaw

  • 8. Data: 2004-06-27 10:25:34
    Od: "jcz" <U...@p...onet.pl>

    > 1300 zlotych programiscie. Smiech na sali.

    a ile na poczatek powinien wg.ciebie brac programista ?

    --
    pzdr.
    -jcz-

  • 9. Data: 2004-06-27 14:47:06
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jcz" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ile na poczatek powinien wg.ciebie brac programista ?

    Na poczatek taka kwota jest byc moze ok, ale oni szukali kogos z wyzszym
    wykszt., duzym doswiadczeniem w kilku dziedzinach (popartym przykladami)
    itp. bzdurki. Zreszta chyba nie moga nikogo znalezc bo wciaz sie oglaszaja
    na pl.praca.oferowana. Na szczescie teraz juz podaja ile chca placic, ale za
    to oferuja umowe-zlecenie ;)
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 10. Data: 2004-06-28 13:53:48
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "jcz" <U...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ile na poczatek powinien wg.ciebie brac programista ?

    minimum 5000.

    Wieslaw