PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostalem dobra prace w Anglii

  • 1. Data: 2004-06-19 15:53:00
    Temat: dostalem dobra prace w Anglii
    Od: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>

    Wiem, ze na tej grupie jest wielu ludzi, ktorzy marnuja swoje talenty i
    musza znosic humory szefow. Wielu z Was pewnie mysli o wyjezdzie do
    Irlandii, Szwecji lub Wielkiej Brytanii, ale boja sie czy sobie poradza.
    Poniewaz sam bylem w takiej sytuacji, chcialbym Wam dodac otuchy tym mailem.
    Jeszcze tydzien temu nie mialem pracy, dzisiaj jestem koordynatorem kilku
    projektow w dobrze prosperujacej firmie. Pracuje glownie przy komputerze,
    sporo dzwonie do naszych kontrahentow. Zarabiam dobrze, chociaz jak na
    Anglie to sa pewnie srednie zarobki. Do Wielkiej Brytanii przyjechalem we
    wrzesniu ubieglego roku a moja znajomosc angielskiego wcale nie byla taka
    znakomita.
    Widze tez, jak zle bylem traktowany w Polsce przez pracodawcow,
    wykorzystywany i niedoceniany. W Anglii szanuje sie pracownika, a jesli
    dobrze wykonuje swoja prace, to jest na wage zlota.
    Podkreslam - celem mojego maila nie jest chwalenie sie, ale informacja: tu
    naprawde mozecie rozwinac swoje skrzydla!

    --
    Wojtek
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!

  • 2. Data: 2004-06-19 17:22:45
    Temat: Re: dostalem dobra prace w Anglii
    Od: "Dariusz Rapaczyński" <w...@w...www.www.com>

    Użytkownik "Wojtek S." <s...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Irlandii, Szwecji lub Wielkiej Brytanii, ale boja sie czy sobie poradza.
    > Poniewaz sam bylem w takiej sytuacji, chcialbym Wam dodac otuchy tym

    dodałeś :) gratulacje i życzę dalszych sukcesów

    Dariusz

  • 3. Data: 2004-06-19 23:03:34
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Jeszcze tydzien temu nie mialem pracy, dzisiaj jestem koordynatorem kilku
    > projektow w dobrze prosperujacej firmie. Pracuje glownie przy komputerze,

    w ciągu tygodnia już takie doświadczenie? gratuluję

  • 4. Data: 2004-06-20 01:33:23
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message

    > w ciągu tygodnia już takie doświadczenie? gratuluję
    >
    >A w domu masz wszystkich?

    Kazio

  • 5. Data: 2004-06-20 10:24:44
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Wojtek S. s...@n...polbox.com pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Wiem, ze na tej grupie jest wielu ludzi, ktorzy marnuja swoje talenty i
    > musza znosic humory szefow. Wielu z Was pewnie mysli o wyjezdzie do
    > Irlandii, Szwecji lub Wielkiej Brytanii, ale boja sie czy sobie poradza.
    [...]

    To jest postawa. Jednak niestety wielu bez konkretnych kwalifikacji
    wyjeżdza i liczy na łut szczęścia - vide nagrodzony na festiwalu
    krótkometrażowy "Bar na Victorii" (może kiedyś szerzej pokażą), czy
    reportaże w Wyborczej. Pojechali "jak Polak do Londynu".

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-06-20 12:32:38
    Od: "jack" <l...@p...onet.pl>

    Moja gratulacje!

    A w jakiej branży pracujesz?

    Adamski :-)

  • 7. Data: 2004-06-20 13:19:10
    Temat: Odp: dostalem dobra prace w Anglii
    Od: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>

    > w ciągu tygodnia już takie doświadczenie? gratuluję

    w Polsce pracowalem 7 lat w roznych biurach. Potem wyjechalem do Anglii i
    "na poczatek" zglosilem sie do pracy w kuchni. Pracowalem tak 7 miesiecy,
    dochodzac na przyklad do stanowiska szefa kuchni. Zaznaczam ze studiowalem
    ekonomie, a o gotowaniu mialem tylko takie pojecie jakie ma czlowiek ktory
    sam sobie gotuje obiady.
    Caly czas jednak pamietalem o tym, ze chce wrocic do tego co studiowalem. No
    i kiedy sie w koncu zdecydowalem wysylac oferty pracy, w ciagu 10 dni
    wyslalem ich tylko 19, mialem jedna, jedyna rozmowe o prace i prosze -
    zostalem przyjety.
    W Anglii naprawde potrzeba ludzi, ktorzy sa wykwalifikowani i umieja
    obslugiwac komputer. Jedyna nasza slaboscia jest znajomosc jezyka - dla
    wielu naszych rodakow nie do przeskoczenia.
    W.