PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzien wolny za szkolenie BHP?

  • 1. Data: 2004-06-19 05:53:03
    Temat: dzien wolny za szkolenie BHP?
    Od: "StGo" <s...@p...net.pl>

    Witam Grupowiczow,
    mam pytanie, jesli w wolna sobote mam szkolenie BHP, na ktorym musze byc,
    czy nalezy mi sie dzien wolny?
    Moze ktos z Was wie cos na ten temat.
    Z gory dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam
    StGo

  • 2. Data: 2004-06-19 10:54:44
    Temat: Re: dzien wolny za szkolenie BHP?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    teoretycznie wolne, praktycznie - raczej mało prawdopodobne żeby twoi
    przeożeni zgodzili się na wzięcie dodatkowo dnia wolnego. Raczej trzymaj to
    sobie jako element negocjacji (w końcu poświęciłeś swój dzień wolny dla
    firmy)

    pozdrawiam
    gromax

  • 3. Data: 2004-06-19 10:57:20
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > przeożeni zgodzili się na wzięcie dodatkowo dnia wolnego. Raczej trzymaj
    > sobie jako element negocjacji (w końcu poświęciłeś swój dzień wolny dla

    ja dostalem jakies pieniadze za to ze bylem na BHP po godzinach pracy -
    okolo 35 zeta cos takiego

  • 4. Data: 2004-06-19 17:37:31
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2004 07:53:03 +0200, "StGo" <s...@p...net.pl>
    wrote:

    >Witam Grupowiczow,
    >mam pytanie, jesli w wolna sobote mam szkolenie BHP, na ktorym musze byc,
> [...]

    Witam !

    Tak, za szkolenie BHP nalezy sie czas wolny od pracy. Mowie czas wolny
    od pracy, gdyz jesli szkolenie potrwa 6 h tyle wlasnie pracodawca jest
    zobowiazany Tobie zwrocic. Jesli 4 h to odpowiednio 4 h musi oddac.
    Chba ze zaznaczone jest, iz bedzie wyplacony " ekwiwalent " za godziny
    spedzone na szkoleniu. Pozdrawiam