PracaGrupypl.praca.dyskusjedostalem dobra prace w Anglii › dostalem dobra prace w Anglii
    From: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dostalem dobra prace w Anglii
    Date: Sat, 19 Jun 2004 17:53:00 +0200

    Wiem, ze na tej grupie jest wielu ludzi, ktorzy marnuja swoje talenty i
    musza znosic humory szefow. Wielu z Was pewnie mysli o wyjezdzie do
    Irlandii, Szwecji lub Wielkiej Brytanii, ale boja sie czy sobie poradza.
    Poniewaz sam bylem w takiej sytuacji, chcialbym Wam dodac otuchy tym mailem.
    Jeszcze tydzien temu nie mialem pracy, dzisiaj jestem koordynatorem kilku
    projektow w dobrze prosperujacej firmie. Pracuje glownie przy komputerze,
    sporo dzwonie do naszych kontrahentow. Zarabiam dobrze, chociaz jak na
    Anglie to sa pewnie srednie zarobki. Do Wielkiej Brytanii przyjechalem we
    wrzesniu ubieglego roku a moja znajomosc angielskiego wcale nie byla taka
    znakomita.
    Widze tez, jak zle bylem traktowany w Polsce przez pracodawcow,
    wykorzystywany i niedoceniany. W Anglii szanuje sie pracownika, a jesli
    dobrze wykonuje swoja prace, to jest na wage zlota.
    Podkreslam - celem mojego maila nie jest chwalenie sie, ale informacja: tu
    naprawde mozecie rozwinac swoje skrzydla!

    --
    Wojtek
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!