PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobre kursy zawodowe !!

  • 1. Data: 2006-07-24 08:54:22
    Temat: dobre kursy zawodowe !!
    Od: "beti" <b...@w...pl>

    Musze wybrac sie na kurs dla sekretarek i to jak najszybciej
    (najlepiej od zaraz) dlatego szukam adresów instytucji które maja
    takie kursy i to najlepiej jeszcze w sierpniu.

  • 2. Data: 2006-07-24 09:04:03
    Temat: Re: dobre kursy zawodowe !!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    beti napisał(a):

    > Musze wybrac sie na kurs dla sekretarek i to jak najszybciej
    > (najlepiej od zaraz) dlatego szukam adresów instytucji które maja
    > takie kursy i to najlepiej jeszcze w sierpniu.

    Podobno pośpiech jest dobry tylko przy łapaniu pcheł ;) Swoją drogą masz
    na myśli jakieś konkretne miasto czy też kurs może być korespondecyjny?
    ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.