PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Pan informatyk przyszedł

  • 1. Data: 2006-07-23 17:43:44
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    Kartel napisał(a):
    > Podzielam obawy kolegi. Dopiero zaczynam karierę programisty, ale obawiam
    > się że za 20-30 lat nie znajdę już pracodawcy, który zechce mnie zatrudnić
    > na tym stanowisku.

    Masz zamiar przez 20 - 30 lat klepac kod ?? Wg. mnie naturalna droga
    prowadzi od programisty przez szefa zespolu, projektu ... czasem i
    wyzej. Oczywiscie trzeba sie uczyc, uczyc i jeszcze raz uczyc ...

    > Będzie wielu młodszych, wydajniejszych, nie posiadających
    > rodzin i dzieci

    Oczywiscie .... beda mlodsi, bez zobowiazan ... ale nie beda mieli tego
    co najcenniejsze dla potencjalnego pracodawcy - doswiadczenia ...

    --
    pachu