PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobra praca i studia zaoczne czy moze studia dzienne?

  • 91. Data: 2006-06-22 10:25:24
    Temat: to nie ja pisalam, Bylo: cos tam o studiach...
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    >dzienne na PW. Gratulacje - swietny wybor. I to bardzo dobrze, ze pomagasz
    >innym osobom promujac swoja wizje wyzszego wyksztalcenia.
    >
    >Precz z przereklamowanymi panstwowymi uczelniami! Studenci matematyki do
    >sprzedazy kanapek!

    Powyzszy post, wyslany z mojego nicka, jest autorstwa Aleksandra Galickiego,
    ktory, grr, nie zauwazyl, ze mam na swoim kompie ustawione autologowanie na
    polnewsie. Jakby ktos nie zauwazyl podpisu - prosze mnie nie obciazac
    odpowiedzialnoscia za powyzszy post (choc z trescia sie zgadzam - ale chodzi o
    forme).

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 92. Data: 2006-06-22 10:32:48
    Temat: Re: dobra praca...
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

> [...]
    >sprzedazy kanapek!

    Powyzszy post, wyslany z mojego nicka, jest autorstwa Aleksandra Galickiego,

    tory nie zauwazyl, ze mam na swoim kompie ustawione autologowanie na polnewsie.