PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzisiejszy dupostrzał proeu... (#192)

  • 1. Data: 2016-02-06 18:50:07
    Temat: dzisiejszy dupostrzał proeu... (#192)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzisiejszy atak: "oni robią duży szmal na tym co on rozdaje za darmo" bo
    nikt z europy nie chce od niego... pogadajmy o tym!

  • 2. Data: 2016-02-07 17:27:36
    Temat: Re: dzisiejszy dupostrzał proeu... (#192)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > dzisiejszy atak: "oni

    kto?

    > robią duży szmal na tym

    na czym?

    > co on

    kto?

    > rozdaje za darmo" bo
    > nikt z europy nie chce od niego

    od kogo?

    >... pogadajmy o tym!

    To czemu nie napiszesz o czym chcesz pogadać?
    Rozmowa o twoich urojeniach jest już nudna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-02-07 18:14:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no chciałbym sam wiedzieć kto gdzie i kiedy,
    jakoś sukces wolności europejskiej opiera się na zatajaniu wszelkich
    istotnych informacji, a nacisku na dupostrzał...

  • 4. Data: 2016-02-10 16:17:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie wiem Piotrek...
    to Ty z Kolegami dostarczasz tuskowi systemy logistyczne?

    ja mam kwadratowy łeb, ale te systemy...
    sygnowane pod skrzydłami unii europejskiej...

    to jest po prostu straszne...

  • 5. Data: 2016-02-10 16:45:19
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > nie wiem Piotrek...

    Cieszę się, że zdajesz sobie z tego sprawę.

    > to Ty z Kolegami dostarczasz tuskowi systemy logistyczne?

    Nie.
    Jakie systemy logistyczne?

    > ja mam kwadratowy łeb,

    Cieszę się, że zdajesz sobie z tego sprawę.

    > ale te systemy...
    > sygnowane pod skrzydłami unii europejskiej...

    Jakie systemy?

    > to jest po prostu straszne...

    Ale co jest straszne?

    Jestem ciekawy czy kiedykolwiek uda ci się napisać posta, w którym
    napiszesz o co ci chodzi...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr