PracaGrupypl.praca.dyskusje › [dam prace] router + konfiguracja dla DSL

  • 1. Data: 2006-05-23 12:41:03
    Temat: [dam prace] router + konfiguracja dla DSL
    Od: "Komes" <k...@o...pl>

    Szukam osoby (małej firmy), która zakupi i skonfiguruje router dla łącza DSL
    (TPSA) w niewielkiej firmie. Chodzi o stworzenie małej sieci lokalnej (3
    komputery: na dwóch windows XP a na jednym 98), tak aby wszystkie jej komputery
    miały dostęp do internetu oraz były zabezpieczone przed atakami z zewnątrz i
    wirusami, do tego chodzi o możliwość prostego forwardowania wybranych portów.
    Kable są już ułożone, chodzi głównie o konfigurację i zakup odpowiedniego
    sprzętu. Wymagana faktura VAT.

    szczegóły i kontakt: k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-05-23 13:03:10
    Temat: Re: [dam prace] router + konfiguracja dla DSL
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Komes napisał(a):
> [...]
    > Kable są już ułożone, chodzi głównie o konfigurację i zakup odpowiedniego

    Miasta nie podajesz bo to taki test, czy kandydat sam to potrafi
    zlokalizowac?

  • 3. Data: 2006-05-23 15:47:41
    Od: "Komes" <k...@o...pl>

    Oczywiście zapomniałem podać miasta - przepraszam.

    WARSZAWA !