PracaGrupypl.praca.dyskusje › czynny żal????

  • 1. Data: 2004-06-24 20:00:12
    Temat: czynny żal????
    Od: "Kasia Janas" <k...@w...pl>

    Czy ktoś z was pisał kiedyś do US takie pismo, w którym przeprasza za
    pomyłkę i prosi o nieukaranie??
    Bardzo proszę o jakiś wzór.Pozdr
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-24 20:33:58
    Temat: Re: czynny żal????
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Kasia Janas [Thu, 24 Jun 2004 22:00:12 +0200]:

    > Czy ktoś z was pisał kiedyś do US takie pismo, w którym
    > przeprasza za pomyłkę i prosi o nieukaranie??
    > Bardzo proszę o jakiś wzór.

    Piszesz po prostu "blad wynikal z tego i tamtego, koryguje
    go zaraz po zauwazeniu". Mozesz dodac ze dolozysz wszelkich
    staran zeby sie nie powtorzyl etc. Kiedys do korekty takie
    wlasnie cos dolaczylam i nikt sie nie czepial...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-06-25 06:53:56
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kasia Janas" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was pisał kiedyś do US takie pismo, w którym przeprasza za
    > pomyłkę i prosi o nieukaranie??

    Mnie sie zdarzalo. Za kazdym razem US odpisywal ze odstepuje od ukarania :)

    m.