PracaGrupypl.praca.dyskusje › czynne wszystkie kasy w markecie

  • 1. Data: 2006-01-07 19:12:59
    Temat: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Po co hipermarkety mają po kilkanaście albo dziesiąt kas skoro i tak
    nigdy nie są czynne wszystkie? Ponoć czas to pieniądz, więc ja za każdym
    razem się wściekam, że muszę czekać w kolejce do kasy. Co by szkodziło
    wielkim kapitalistom właścicielom sieci zatrudnić dodatkowo kilka
    kasjerek, skoro i tak płacą im nędzne grosze-minimum krajowe?

  • 2. Data: 2006-01-07 19:53:28
    Temat: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > Po co hipermarkety mają po kilkanaście albo dziesiąt kas skoro i tak
    > nigdy nie są czynne wszystkie?

    Na wszelki wypadek. W zależności od dnia tygodnia / pory dnia, na 50 kas
    czasem jest czynne 10, czasem 5, a czasem 30. A jak będzie naprawdę duży
    ruch, to się uruchomi wszystkie 50. W czym widzisz problem? To samo mówi
    moja żona w banku, że przychodzi taki d... do banku i pyta: "a dlaczego te
    okienka nie są czynne ?". Bo nie są i nie mają być czynne. A jak będą znowu
    sprzedawać akcje Banku Śląskiego, to się ściągnie ludzi i je uruchomi.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-01-08 08:58:56
    Temat: Re: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    termIT; <dpp3ub$s3i$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > wielkim kapitalistom właścicielom sieci zatrudnić dodatkowo kilka
    > kasjerek, skoro i tak płacą im nędzne grosze-minimum krajowe?

    Przed Świętami i przed Sylwkiem były czynne prawie wszystkie. A dlaczego
    w tygodniu nie są czynne wszystkie? Bo to kosztuje, bo tyle wystarcza do
    obsługi w rozsądnym czasie, bo ludzie przychodzą falami i trzeba by
    zatrudniać dodatkowe kasjerki na dwie godziny, bo ... .

    Gwoli ścisłości - wielcy kapitalistyczni właściciele od jakiegoś roku
    szukają na okrągło kasjerek, sądząc z ogłoszeń wiszących na kasach, a w
    lato tego roku, na drzewach mojego osiedla. Problem w tym, że płacąc
    mało trudno im znaleźć osoby chętne pracować na tym stanowisku na 1/4
    etatu, głównie w dni wolne od pracy.

    Flyer

  • 4. Data: 2006-01-09 00:12:17
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    termIT napisał(a):
> [...]
    > wielkim kapitalistom właścicielom sieci zatrudnić dodatkowo kilka
    > kasjerek, skoro i tak płacą im nędzne grosze-minimum krajowe?
    Bo jak każdy podejdzie do kasy, wyrzuci rzeczy na taśmę, zapłaci i
    wyjdzie, to nic dodatkowego nie kupi.
    Jak poczeka 5 minut przy kasie, to albo sobie o czymś przypomni, albo
    spodoba mu się coś ze stojaka i kupi sobie jeszcze pepsi, gumę czy batona.
    Czysta psychologia i socjotechnika.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 5. Data: 2006-01-09 10:07:57
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > Jak poczeka 5 minut przy kasie, to albo sobie o czymś przypomni, albo
    > spodoba mu się coś ze stojaka i kupi sobie jeszcze pepsi, gumę czy batona.
    > Czysta psychologia i socjotechnika.

    Te towary nazywa się fachowo "impulsowymi". Miejsca przy kasie, to najlepsze
    miejsca w sklepie, bo podobno zabierają jakieś 3% powierzchni sklepu, a
    przynosza dochód kilkukrotnie wyższy.

  • 6. Data: 2006-01-09 14:11:43
    Temat: Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > To samo mówi
    > moja żona w banku, że przychodzi taki d... do banku i pyta: "a dlaczego te
    > okienka nie są czynne ?".

    A czy ty i twoja wulgarna zona potraficie sobie wyobrazić, ze nie
    wszyscy klienci banku to emeryci, ktorzy nie majac co robic w domu ida
    postac w kolejkach bankowych? Niektorzy musza zalatwic w placowce cos
    waznego w godzinach swojej pracy - stad zdenerwowanie na kolejki przy
    jednym czy dwóch czynnych stanowiskach - gdy pozostale nie są obsadzone!!!

    > Bo nie są i nie mają być czynne.

    twoja zona tak zarzadzila?

    > A jak będą znowu
    > sprzedawać akcje Banku Śląskiego, to się ściągnie ludzi i je uruchomi.

    Przyjdzie czas gdy pokolenie obecnych emerytow wymrze i co wtedy zrobia
    takie komunistyczne molochy jak slaski czy pko bp? gdzie znajda
    klientow? bo na pewno nie wsrod tych ludzi, ktorych teraz wkurzaja swoim
    podejsciem i ktorzy w odpowiedzi zaufali nowoczesnej obsludze klienta.

  • 7. Data: 2006-01-09 14:32:01
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lukasz pisze:

> [...]
    > sprzedawać akcje Banku Śląskiego, to się ściągnie ludzi i je uruchomi.

    Hm, który to bank, żeby tak broń Boże nie skorzystać z usług?

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    Don't kiss an elephant on the lips today.

  • 8. Data: 2006-01-09 14:36:04
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    Niektorzy musza zalatwic w placowce cos
    > waznego w godzinach swojej pracy - stad zdenerwowanie na kolejki przy
    > jednym czy dwóch czynnych stanowiskach - gdy pozostale nie są obsadzone!!!

    Miałem na myśli to, że podczas projektowania wnętrza planuje się zawsze
    wolne okienka/kasy, które z założenia są nieobsadzone. Tak na wszelki
    wypadek. Akurat w przypadku kolejek w TYM banku to jest efekt chciwości
    zarządu, że się długo czeka i nie obsadzą tych okienek, ale w przypadku
    hipermaretów kasy są tak obsadzane, żeby przy kasie stała zawsze rozsądna
    liczba klientów. I zauważ, że ta ilość jest mniej-więcej stała, niezależnie
    od tego, ile osób jest w sklepie.

    Problem też w tym, że wolne okienka i wolne kasy dzialają na klientów jak
    czerwona płachta na byka. Zwłaszcza, jak trzeba czekać. Klienci zamiast
    pisać skargi, wyżywają się na bogu ducha winnych pracownicach przy
    okienkach.

  • 9. Data: 2006-01-09 14:40:52
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > Hm, który to bank, żeby tak broń Boże nie skorzystać z usług?

    Jeden z molochów. Sam tez bym z niego nie skorzystał, bo nie lubię kolejek.
    Dodam, że sam korzystam z Millenium i jestem bardzo zadowolony.

    Lukasz

  • 10. Data: 2006-01-09 16:32:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: jerry [Mon, 09 Jan 2006 15:11:43 +0100]:

    > Niektorzy musza zalatwic w placowce cos waznego w godzinach
    > swojej pracy - stad zdenerwowanie na kolejki przy jednym czy
    > dwóch czynnych stanowiskach - gdy pozostale nie są obsadzone!!!

    "Dzień dobry, poproszę na chwilę kierownika sali" - takie to
    trudne do powiedzenia jest?

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET