PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z określeniem się co do zarobków przy pracy 7 * 365

  • 1. Data: 2006-01-07 11:03:48
    Temat: Problem z określeniem się co do zarobków przy pracy 7 * 365
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <f...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Witam

    Przeszedłem pozytywnie rekrutację do firmy zajmującej się outsourcingiem IT.
    W czasie rekrutacji dowiedziałem się, że jest to praca w systemie
    brytyjskim: 4 dni po 12h, 4 dni przerwy, 4 noce po 12 h, 4 dni przerwy bez
    rozróżnienia na dni robocze i święta. O ile większe wynagrodzenie mogę
    zażądać? Słyszałem, że w kodeksie pracy jest coś na temat dodatkowego
    wynagrodzenia za każdą godzinę przepracowaną w nocy. Czy jest również
    przepis dotyczący dni wolnych od pracy?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: filip(kropeczka)kata(malpeczka)linuxace(kropeczka)ne

  • 2. Data: 2006-01-09 08:44:34
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):
> [...]
    > zażądać? Słyszałem, że w kodeksie pracy jest coś na temat dodatkowego
    > wynagrodzenia za każdą godzinę przepracowaną w nocy. Czy jest również

    mozesz sobie zadac co chcesz to twoj problem
    za nocki czyli 8h nocnych przysluguje dodatek obliczany od najnizszego
    wynagrodzenia, czyli pare zlotych za noc

    Pozdrawiam M.

  • 3. Data: 2006-01-09 11:27:49
    Od: jerry <j...@i...pl>

> [...]
    > zażądać? Słyszałem, że w kodeksie pracy jest coś na temat dodatkowego
    > wynagrodzenia za każdą godzinę przepracowaną w nocy. Czy jest również

    Czy będziesz pracował na Wyspach? Bo nie zrozumiałem...
    Jeżeli nie, to weź pod uwagę, że jeżeli pracodawca pochodzący z Wielkiej
    Brytani, Francji czy też z Hondurasu- zatrudnia Polaków w Polsce to
    obowiązują go POSLKIE przepisy prawa pracy. Czy mu się to podoba czy
    nie. Jak nie to droga do Indii już dawno została odkryta. Bynajmniej nie
    przez Kolumba ;-)

    W związku z tym :

    1. Praca w godzinach nocnych:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?se
    c=0606

    2. Praca w dni świąteczne:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?se
    c=0607#

    Jak widać polskie prawo nie zabrania pracy w nocy czy w święta. Chodzi
    tylko o to żeby była ona należycie wynagradzana.

    No i pytanie czy chcesz pracować na tak durnowatych zasadach? -
    pracowałeś kiedyś w nocy? Wnioskuję, że chodzi o helpdesk/wdrożenia bo
    chyba nie trzeba programistów zatrudniać na nocki, albo po 12h dziennie?
    powodzenia!

    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-01-09 18:19:24
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <f...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 9 stycznia 2006 12:27 szanowny(a) jerry
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Czy będziesz pracował na Wyspach? Bo nie zrozumiałem...

    Projekt jest przenoszony z Wysp do nas.

> [...]
    > obowiązują go POSLKIE przepisy prawa pracy. Czy mu się to podoba czy
    > nie. Jak nie to droga do Indii już dawno została odkryta. Bynajmniej nie

    O to właśnie mi chodziło, żeby mniej więcej dowiedzieć się o ile np. procent
    mogę zwiększyć moje oczekiwania finansowe.

    > No i pytanie czy chcesz pracować na tak durnowatych zasadach? -
    > pracowałeś kiedyś w nocy?

    Chcę spróbować. To nie jest praca na resztę życia.

    > Wnioskuję, że chodzi o helpdesk/wdrożenia bo
    > chyba nie trzeba programistów zatrudniać na nocki, albo po 12h dziennie?
    > powodzenia!

    Tak, jest to pierwsza i druga linia supportu.

    Bardzo dziękuję za podanie odpowiednik artykułów z Kodeksu Pracy.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: filip(kropeczka)kata(malpeczka)linuxace(kropeczka)ne
    GG: 1449640
    In the world without walls why we need Windows and Gates?

  • 5. Data: 2006-01-09 18:42:51
    Od: PZ <p...@m...com>

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):
    > Dnia pańskiego poniedziałek, 9 stycznia 2006 12:27 szanowny(a) jerry

    > Tak, jest to pierwsza i druga linia supportu.
    Nie supportu, a obrony inzynierow przed klientem :D

    pzdr
    pz

  • 6. Data: 2006-01-09 20:44:02
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <f...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego poniedziałek, 9 stycznia 2006 19:42 szanowny(a) PZ
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Nie supportu, a obrony inzynierow przed klientem :D

    Linie są 3. Trzecia to już mocni specjaliści i ostatni bastion. To nie jest
    support Office'a, tylko głównie support serwerów Uniksowych na całą Europę
    i Stany.

  • 7. Data: 2006-01-10 21:35:08
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    przy takich danych jak podałeś, ja bym na "dzień dobry" śpiewał kwotę np.
    7500 .
    nie targuj się że to "godziny nocne, dni świąteczne", bo to masz w
    wytycznych.
    firmę pracującą w trybie ciągłym interesuje jedno - 24/dobe utrzymany
    serwis/support dla klientów. czyli fachowiec, który będzie w stanie dać z
    siebie maksimum za dobre jak dla niego pieniądze.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---