PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzień urlopu...umowa o prace na okres próbny

  • 1. Data: 2006-01-07 10:48:14
    Temat: dzień urlopu...umowa o prace na okres próbny
    Od: "gosias" <g...@g...pl>

    Mam umowę o pracę na okres próbny(3 miesiące).
    Rozumiem, że jakikolwiek dzień urlopu nie wchodzi w grę?
    pozdrawiam

    Małgorzata

  • 2. Data: 2006-01-07 10:56:51
    Temat: Re: dzień urlopu...umowa o prace na okres próbny
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "gosias" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam umowę o pracę na okres próbny(3 miesiące).
    > Rozumiem, że jakikolwiek dzień urlopu nie wchodzi w grę?

    To zależy. Czy to jest pierwsza praca? Jeżeli tak, to należy ci się 1/12
    wymiaru urlopu (20 lub 26 dni) po przepracowaniu każdego miesiąca. Czyli
    jak masz na pełne 3 miesiące to należy ci się 3/12 z 20/26 dni.

    To jest umowa o pracę? Czy umowa zlecenie?
    /pytam się bo niektórzy ludzie to mylą i sądzą, że tu nie ma różnicy, a
    jest b. istotna/

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-01-07 10:59:03
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    gosias napisał(a):

    > Mam umowę o pracę na okres próbny(3 miesiące).
    > Rozumiem, że jakikolwiek dzień urlopu nie wchodzi w grę?

    Już raz pytałaś. I nawet odpowiedź dostałaś.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło

  • 4. Data: 2006-01-07 17:12:02
    Od: "gosias" <g...@g...pl>

    Jest to umowa o pracę, nie zlecenie.

    Przepraszam faktycznie raz pytałam ale miałam problem z wysłaniem
    i wiadomośc nie wyświetliła mi się od razu...wiec myślałam, że nie
    poszło....

    Dziękuję serdecznie za odpowiedź.

    --
    Małgorzata