PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto pracowac w Fortis Bank

  • 11. Data: 2003-12-18 11:49:11
    Temat: Re: czy warto pracowac w Fortis Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    piotr <p...@w...pl> wrote:
    > ja mysle ze nie jest niszowy, bo mi niszowy kojarzy sie z czyms z
    > dolnej polki, a niestety ten bank nie jest z tej kategori banow z
    > dolnej polki

    Dobrze. Niszowy=specjalistyczny i juz mozesz zaakceptowac ;)
    P.S. A wiesz, ze taki mBank to tesz bank niszowy? ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-12-18 11:54:51
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > ja mysle ze nie jest niszowy, bo mi niszowy kojarzy sie z czyms z dolnej
    > polki, a niestety ten bank nie jest z tej kategori banow z dolnej polki

    W takim razie najwyższy czas w wieku dwudziestu paru lat zmienić skojarzenia
    zamiast wypisywać bzdury na grupie ;)
    Fortis jest jak najbardziej bankiem niszowym.
    Tak jak np. Lexus jest niszowym producentem samochodów.

    pzdr
    konlin

  • 13. Data: 2003-12-18 13:32:44
    Temat: Re: czy warto pracowac w Fortis Bank[NTG]
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 18 Dec 2003 12:29:16 +0100, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w wiadomosci
    <brs2vt$g7c$1@news.onet.pl> napisal/a:

    >Wlasnie z tego powodu, ze prowadzona dzialalnosc Fortis Banku w Polsce jest
    >zbyt mala, bank ten najprawdopodobniej wyjdzie z naszego kraju sprzedajac
    >polski oddzial jakiemus innemu bankowi.

    I potencjalnym kupcem ma byc Nordea :-)

    Przemek

  • 14. Data: 2003-12-18 13:59:01
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    piotr <p...@w...pl> wrote:
    > Czy warto podjac prace na stanowisku specjalisty ds. zabezpieczen sieciowych
    > w Fortis Bank w Krakowie?

    Spotkałam kiedyś na szkoleniu gościa z IT Fortisa, na nieszczęśliwego i
    zabiedzonego nie wyglądał, przeciwnie -- opowiadał, że i szkolenia są i
    inne atrakcje. Inna sprawa, że było to jakieś 2 lata temu i mogło się od
    tej pory sporo zmienić.

    a.

    --
    -------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
    These audio-holics. These quiet-ophobics.

  • 15. Data: 2003-12-18 14:08:49
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "piotr" <p...@w...pl> ihn
    news:5452-1071747478@62.148.86.188: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > mi niszowy kojarzy sie z czyms z dolnej polki

    ???

    Rolls-Royce też jest niszowy, a do dolnej półki to chyba go nie
    zaliczysz?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 16. Data: 2003-12-18 14:36:01
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > No i? Mowimy o Polsce.
    > Takich najwiekszych bankow na swoich rynkach mamy wiecej - ot
    chociazby SG,
    > BNP-Paribank, DB PBC, Raiffeisen.

    Tu sie musisz zdecydowac, najwiekszym we Francji jest Siciete Generale
    czy BNP?

    CIACH
    > 2) W Polsce oferta nie jest skierowana tylko do klientow
    instytucjonalnych.
    > Takze dla ludzi z grubszym portfelem. Chociaz sie do nich nie
    zaliczam - mam
    > tez tam konto osobiste (e-Pakiet).

    Przeciez napisalem " przede wszystkim" a nie "tylko"
    dla klientow instytucjonalnych.

    > Wybacz - ale bank realizuje strategie specjalisty rynkowego i
    obsluguje
    > rynki niszowe. Czy to ze wzgledu terrytorialnych, czy dochodowych
    czy w
    > koncu potrzeb danych klientow.

    Obsluga rynkow niszowych nie oznacza bycia bankiem niszowym.
    Wracajac do meritum, na pytanie czy warto pracowac w Fortis Banku
    odpowiadam, ze wg. mnie warto.
    t.

  • 17. Data: 2003-12-18 14:43:37
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    .
    > Tak jak np. Lexus jest niszowym producentem samochodów.
    W takim razie czas najwyzszy w wieku ( tu wpisac wiek) wiedziec, ze
    Lexus to jeden z modeli toyoty ;-)
    t.

  • 18. Data: 2003-12-18 15:32:30
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > P.S. A wiesz, ze taki mBank to tesz bank niszowy? ;)

    zalezy jakie przyjmiemy kryterium oceny, w zakresie pewnych kryteriow
    zapewne tez jest niszowy

  • 19. Data: 2003-12-18 22:17:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    terrorysta <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Tu sie musisz zdecydowac, najwiekszym we Francji jest Siciete Generale
    > czy BNP?

    U siebie to giganty - u nas male banki obslugujace praktycznie wylacznie
    firmy (ew. VIPow).
    To mniej wiecej tak, jakby nasz PKO BP mial na Ukrainie jeden oddzial
    obslugujacy polskie firmy. Nie wystarczy dla porownania?

    > Obsluga rynkow niszowych nie oznacza bycia bankiem niszowym.
    > Wracajac do meritum, na pytanie czy warto pracowac w Fortis Banku
    > odpowiadam, ze wg. mnie warto.

    Wg mnie tez.
    No ale wracajac - stwierdzasz, ze Fortis nie jest bankiem niszowym? ;)

  • 20. Data: 2003-12-19 09:14:09
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    terrorysta <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W takim razie czas najwyzszy w wieku ( tu wpisac wiek) wiedziec, ze
    > Lexus to jeden z modeli toyoty ;-)

    Jedna z marek jeśli już :)

    pzdr
    konlin