PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak można, umowa o prace › czy tak można, umowa o prace
    From: "icecool" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy tak można, umowa o prace
    Date: Wed, 6 Dec 2006 18:45:01 +0100

    witam
    w dniu dzisiejszym zostałem poproszony do kadr w celu podpisania nowej umowy
    a dokładnie zwie się to "porozumienie zmieniające", nibu wszystko OK ale ...
    dziwi mnie to że warunki porozumienia obowiązują od 01.10.2006 czyli ponad
    dwa miesiące wstecz od dnia podpisania go przeze mnie
    i tu pojawia się moje pytanie w ciągu ilu dni od zmiany warunków umowy
    powinienem dostać do podpisu porozumienie zmieniające ?
    pytam dlatego bo kadrowa chciała na mnie wymusić abym nie pisał daty przy
    podpisie, pewno dorobiłaby sobie swoją
    oczywiście date napisałem bo tak jest napisane na dokumencie data + podpis

    pozdrawiam
    grzegorz