PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy tak można, umowa o prace › Re: czy tak można, umowa o prace
  • Data: 2006-12-06 21:23:21
    Temat: Re: czy tak można, umowa o prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:el72pp$ia1$1@news.onet.pl icecool <m...@o...pl>
    pisze:

    > w dniu dzisiejszym zostałem poproszony do kadr w celu podpisania nowej
    > umowy a dokładnie zwie się to "porozumienie zmieniające", nibu wszystko
    > OK ale ... dziwi mnie to że warunki porozumienia obowiązują od
    > 01.10.2006 czyli ponad dwa miesiące wstecz od dnia podpisania go przeze
    > mnie i tu pojawia się moje pytanie w ciągu ilu dni od zmiany warunków
    > umowy powinienem dostać do podpisu porozumienie zmieniające ?
    Porozumienie, to porozumienie nie obowiązują jakieś sztywne kodeksowe
    terminy.
    Można sie porozumieć także ze wstecznym terminem (w granicach prawa,
    oczywisćie). Ty decydujesz czy się zgadzasz.

    > pytam dlatego bo kadrowa chciała na mnie wymusić abym nie pisał daty przy
    > podpisie
    A co kadrowa ma do wymuszania?? Ona nie ma nic do gadania, jedynie
    przedstawia dokument, a Ty robisz co uważasz za stosowne.

    >, pewno dorobiłaby sobie swoją
    > oczywiście date napisałem bo tak jest napisane na dokumencie data + podpis
    Słusznie. Tak trzeba robić zawsze. Dla zasady i we własnym, dobrze pojętym
    interesie.

    Jotte