PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zagranicą

  • 1. Data: 2003-01-13 10:39:03
    Temat: praca zagranicą
    Od: "R@fiks" <r...@p...fm>

    Witam,
    Czy pracował ktoś w angli, jak również interesują mnie warunki pracy w
    izraelu?

    Rafał

  • 2. Data: 2003-01-13 15:27:29
    Temat: Re: praca zagranicą
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "R@fiks" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy pracował ktoś w angli, jak również interesują mnie warunki pracy w
    > izraelu?
    >
    > Rafał

    Ja pracowalem w Szkocji, w Edynburgu.

    Paweł,

  • 3. Data: 2003-01-14 09:05:23
    Od: "R@fiks" <r...@p...fm>

    > Ja pracowalem w Szkocji, w Edynburgu.
    >
    > Paweł,

    Mógłbyś opisać co trzeba mieć żeby pojechac (ile kasy, pozwolenie na
    prace....)
    Ile mozna zarobic.... ;-)

    r...@p...fm

  • 4. Data: 2003-01-14 09:29:43
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    > Mógłbyś opisać co trzeba mieć żeby pojechac (ile kasy, pozwolenie na
    > prace....)
    > Ile mozna zarobic.... ;-)
    >
    > r...@p...fm

    Na pozwolenie raczej nie masz co liczyc.
    Lepiej sie wstrzymaj do czasu wejscia Polski do Unii, bo jakby Cie zlapali
    na robocie na czarno, to bys sobie plul w brode, ze nie poczekales :-)

    Zreszta co ja bede mowil, masz tu taki adres:
    http://www.yourmovingguide.com/

    Pozdrawiam,
    Pawel,