PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sa powody aby żyć w tym kraju?

  • 21. Data: 2003-11-20 08:53:33
    Temat: Re: czy sa powody aby żyć w tym kraju?
    Od: "Miecz" <m...@W...onet.pl>

    > Nie bądź hipokrytą. Może on nie jest górnikiem a właśnie kimś
    > kto pracuje na tych, którym 'państwo ma dać, bo jak to w mordę'?

    Widze, ze doskonale czujesz moje intencje.

    Pracujac sprzedaje swoj czas. Pytanie jak go wyceniam i czy cena, ktora
    uzyskuje mnie zadowala. Jesli poza Polska jest on cenniejszy rozwazam co
    jeszcze bedac tam zyskuje, a co trace.

    Dzieki za wszystkie ponizsze opinie.

    Miecz

  • 22. Data: 2003-11-20 09:07:44
    Od: "Miecz" <m...@W...onet.pl>

    > Zapomniałeś dodać, że benzyna również i to nafaszerowana roślinami.
    > Jakoś 3x tańsza niż w PRL... przepraszam Polsce.

    Gdzies widzialem, ze wg statystyk nasz sasiad niemiec zarabia przecietnie 6x
    wiecej nic my. Taniej kupuje: sprzed AGD i RTV, alkohole, perfumy, czasem nawet
    jedzenie. Dziwne ...

    STOEN (dystrybutor pradu w warszawie) zostal kupiony przez panstwowa niemiecka
    firme (wiekszosc akcji nalezy do rzadu niemieckiego) wiemy jakie pieniadze
    zarabia STOEN - zyski liczone mln zl rocznie. A teraz w postaci faktur za
    doradztwo w restrukturyzacji pieniadze poplyna do niemiec na namtejsze
    szpitale, szkoly i dotacje dla niemieckich gornikow.

    EDF (francuska panstwowa firma) kupil Zaklady Energetyczne m.in we Wroclawiu,
    Krakowie, Gdansku - firmy niezwykle rentowne tez beda finansowac budzet
    Francuzow.

    Coca-Cola Polska kupuje z zachodu kapsle do swoich butelek za 2 zl/sztuke !!!
    (fakt glosno wypowiedziany w Tygodniuku Politycznym Jedynki) A ile placimy za
    butelke coli w sklepie? Kazdy wie.

    To tyle

    Miecz

  • 23. Data: 2003-11-21 01:22:46
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Miecz" <m...@W...onet.pl> wrote in message

> [...]
    6x
    > wiecej nic my. Taniej kupuje: sprzed AGD i RTV, alkohole, perfumy, czasem

    Nie daj sie zwiezc zludnym kalkulacjom. Sila nabywcza pieniadza w krajach
    unii jest wyzsza, ale nigdy Niemiec nie kupi 6x tyle za swoja pensje co
    Polak.
    Bedac w Irlandii szacuje, ze stac mnie na 2x wiecej zarabiajac ichnia
    srednia
    krajowa. I tyle. Mowie srednio, bo np. paliwo jest relatywnie ponad 4x
    tansze
    (hehe, jeszcze przed polska bio-rewolucja), ale za to nieruchomosci ida w
    gore
    w tempie 100% rocznie.

    GreG

  • 24. Data: 2003-11-27 10:15:04
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik WOJSAL <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@w...sal.com...

    [...]
    > Patrzac na nasze wladze (ustawodawcza, wykonawcza) trudno
    > jest tu sie doszukac jakich elementow optymistycznych.
    > Do tego mozna dodac demokracje - czyli ustroj w ktorym
    > idioci wybieraja cwaniakow. A wiec nic wesolego.
    >
    > Zabrzmi to paradoksalnie, ale im blizej krachu, tym lepiej.
    > Bo po krachu, jest duza szansa na sanacje panstwa z wszelkiego
    > typu socjal-cwaniactwa (ktore my finansujemy).

    Wybieramy nie to co powinnismy.
    Nalezy demokratycznie wybierac rozwiazania.
    Wybierani eksperci, w wielu grupach eksperckich
    mogliby miedzy soba rywalizowac przez proponowanie
    roznych rozwiazan produkcyjnych, ale i wolni strzelcy rowniez
    mogliby poddawac swoje rozwiazanai pod referendalny wybor.
    Wowczas sejm i glosowania w nim nad ustawami nie sa potrzebne.
    Zostaje to zastapione przez referenda i przez dyskusje na innym
    forum .

    Klus

  • 25. Data: 2003-11-27 10:15:32
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Misiek <m...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpgu67$1nrgel$...@I...news.uni-berlin.de

    [...]

    > 4. bedziesz mogl o kraju w ktorym mieszkasz powiedziec 'moja ojczyzna';

    Narodowosc: Ziemia
    Ojczyzna: Ziemia

    Inne rozwiazania to ograniczanie mozliwosci,
    dawanie grupom osob przywilejow.

    [...]

    Klus