PracaGrupypl.praca.dyskusje › [PILNE] Prawa pracownika w przypadku likwidacji dzialu w firmie

  • 1. Data: 2002-03-19 08:20:40
    Temat: [PILNE] Prawa pracownika w przypadku likwidacji dzialu w firmie
    Od: Orchid <o...@o...prv.pl>

    Witam

    Bede naprawde wdzieczny za pomoc w nastepujacym problemie.

    Pracuje w hotelu. Wlasciciel hotelu postanowil sprzedac caly dzial, w
    ktorym pracuje. Nowy wlasciciel przeprowadzal rozmowy z pracownikami,
    ale jest pewne ze zatrudni tylko 1 lub 2 osoby [w dziale pracowaly 4].
    Reszta nowej zalogi bedzie pochodzila z macierzystej firmy kupujacego.

    Pytania:
    1. Jakie mam prawa, gdy nowa firma mnie nie zatrudni [odprawa itp]? Z
    jakiego aktu prawnego to wynika ?
    2. Jakie przysluguja mi prawa/swiadczenia [od starego pracodawcy],
    jesli nowy wlasciciel mnie zatrudni ?

    Niestety dotychczasowy wlasciciel nie kwapi sie, by mi w tym pomoc. :(

  • 2. Data: 2002-03-19 08:42:20
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

> [...]
    > jakiego aktu prawnego to wynika ?
    > 2. Jakie przysluguja mi prawa/swiadczenia [od starego pracodawcy],

    Mimo, iz naprawde nie watpie w kompetencje uczestników tej grupy i wiem, ze
    pewnie znajdzie sie ktos kto bedzie potrafil udzielic kompetentnej
    odpowiedzi, zawsze w tego typu sytuacjach polecam telefon do Panstwowej
    Inspekcji Pracy. Tam, specjalisci od prawa pracy udzielaja DARMOWYCH
    konsultacji. Praktycznie w kazdym wiekszym miescie, ale chyba piszesz z Wawy
    wiec nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem numerów w odpowiedznich
    ksiazkach.

    Pozdrawiam
    TK
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-03-19 10:52:53
    Od: Orchid <o...@o...prv.pl>

    Tue, 19 Mar 2002 09:42:20 +0100
    www.vidi.biz.pl stwierdzil(a):

> [...]
    >pewnie znajdzie sie ktos kto bedzie potrafil udzielic kompetentnej
    >odpowiedzi, zawsze w tego typu sytuacjach polecam telefon do Panstwowej
    Dziekuje - juz tam pedze:)))
    --
    Pozdr.
    Orchid

  • 4. Data: 2002-03-19 11:59:44
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    <ciach>
> [...]
    Wawy
    > wiec nie bedziesz mial problemu ze znalezieniem numerów w odpowiedznich

    dobra rada, ja sie dodzwonilem juz po dwoch dniach wykrecania non-stop !
    (mam telefon ktory sam oddzwania jesli nr. jest zajety ...)
    pozdro /z lublina/
    --
    robert r

  • 5. Data: 2002-03-19 23:04:27
    Od: Orchid <o...@o...prv.pl>

    Tue, 19 Mar 2002 12:59:44 +0100
    rr stwierdzil(a):

    >dobra rada, ja sie dodzwonilem juz po dwoch dniach wykrecania non-stop !
    >(mam telefon ktory sam oddzwania jesli nr. jest zajety ...)
    >pozdro /z lublina/
    Niestety ja tez nie moge sie dodzwonic...bede nadal probowal,
    natomiast wszelkie rady mile widziane:))

    --
    Pozdr.
    Orchid