PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktoś znalazł prace przez internet

  • 1. Data: 2004-04-16 11:36:45
    Temat: czy ktoś znalazł prace przez internet
    Od: "darekk" <d...@g...pl>

    czy ktoś znalazł normalną dodatkową prace przez net a nie typu wysyłanie
    emaili i tym podobne jesli tak to gdzie jej szukać ?

  • 2. Data: 2004-04-16 15:55:01
    Temat: Re: czy ktoś znalazł prace przez internet
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "darekk" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktoś znalazł normalną dodatkową prace przez net a nie typu wysyłanie
    > emaili i tym podobne jesli tak to gdzie jej szukać ?

    znalazł jedną z najlepszych jak dotad w duzej firmie z godziwymi zarobkami i
    milą atmosferą ;)

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-04-16 19:15:05
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > czy ktoś znalazł normalną dodatkową prace przez net a nie typu wysyłanie
    > emaili i tym podobne jesli tak to gdzie jej szukać ?

    np ja, wszystkie prace dotychczas.

    F.M.T

  • 4. Data: 2004-04-17 10:31:14
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > np ja, wszystkie prace dotychczas.

    gdzie szukałeś i gdzie znalazłeś ?

  • 5. Data: 2004-04-17 10:39:55
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...noping.org>

    > gdzie szukałeś i gdzie znalazłeś ?

    W internecie, w firmach, które się ogłaszały.

    W.

  • 6. Data: 2004-04-17 14:33:04
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    darekk wrote:
    > czy ktoś znalazł normalną dodatkową prace przez net a nie typu wysyłanie
    > emaili i tym podobne jesli tak to gdzie jej szukać ?

    Grupa pl.praca.oferowana? Serwisy rekrutacyjne/ogłoszeniowe? bezpośrednio
    strony firm i zakładki "praca/kariera"? Do wyboru, do koloru.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2004-04-20 06:18:07
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Rob59 napisał(a):

    > gdzie szukałeś i gdzie znalazłeś ?

    pl.praca.oferowana
    praca w wyborczej (bodajze aaaby.pl - co za debilna nazwa)

    reszta portali bazuje na tych samych zrodlach, szczegolnie na
    pl.praca.oferowana

    nie polecam praca.szukana czy tez serwisow w ktorych zostawia sie swoje
    CV. moim zdaniem nie ma to sensu. jak pracodawca potrzebuje pracownika
    to daje ogloszenie co jest szybsze, a nie przeglada setek ogloszen w
    poszukiwaniu tego jedynego.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 8. Data: 2004-05-02 20:54:19
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-04-20 08:18, Użytkownik _Normanos_ napisał:

> [...]
    > CV. moim zdaniem nie ma to sensu. jak pracodawca potrzebuje pracownika
    > to daje ogloszenie co jest szybsze, a nie przeglada setek ogloszen w

    Ostatnio pokazałem zalety p.p.szukam koleżance z rekrutacji. Miała
    problem ze znalezieniem odpoweidniego goscia - a groups.google
    +odpowiednie słowo wysypało jej kupe potencjalnych koandydatów.

    "łoł... jak to zrobiłeś? pokaż mi jeszcze raz.."

    :-)