PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?

  • 141. Data: 2007-05-30 22:03:14
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com>

    mylisz sie, ulegasz propagandzie liberalnej. Tak naprawde duze koncerny to
    tez molochy biurokratyczne a w wiekszosci firm w Polsce zatrudnia sie za
    duzo niekompetentej kadry kierowniczej po ukladach towarzysko-politycznych.
    Tzw. reka wlasciciela w takich firmach szczegolnie w bankach to mit.
    Udzialowcami bankow sa przewaznie dzisiaj miedzynarodowe konsorcja a nie
    jeden prywatny wlasciciel i marnotrawienie srodkow w takich instytucjach
    jest podobne jak w panstwowych firmach. Placa za to oczywiscie klienci i
    pracownicy na dole ktorzy pracuja za grosze. Taka sytuacje dodatkowo
    powoduje tak naprawde brak prawdziwej konkurencji w tym sektorze w naszym
    kraju jak i zlodziejska prywatyzacja bankow ktora do tego doprowadzila. Z
    tymi koreanczykami mozesz sie powolac na jakis artykul w prasie badz sieci?

  • 142. Data: 2007-05-30 22:32:52
    Od: sz <s...@b...no>

    john wrote:
> [...]
    > tymi koreanczykami mozesz sie powolac na jakis artykul w prasie badz sieci?

    no coz... banki... bo nie zalozysz banku ot tak sobie, wiec konkurencja
    nie istnieje.
    ale normalna firma dzialajaca na rynku nie moze sobie pozwolic na takie
    fanaberie. pod warunkiem ze to prawdziwy rynek a nie koncesje, lapowki i
    znajomosci.

    o koreanczykach np. tu:
    http://gdansk.naszemiasto.pl/wydarzenia/583299.html

    sz.

  • 143. Data: 2007-05-30 22:42:11
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    john wrote:
    > twoja wypowiedz swiadczy ze inteligencja nie odbiegasz od any usera i jestes
    > na poziomie niedorozwinietego orangutana. Zglos akces do kolka moherowych
    > beretow bo tam idealnie pasujesz.

    Prosze Panstwa - gdybyscie panstwo nie wiedzieli, powyzsza wypowiedz to
    argument Johna (po naszemu Jaska) w temacie "Chronienie kobiet w ciazy w
    USA" na znajomosc ktorego sie powolywal.

    Jasko chlopcze, ty mnie nawet obrazic nie mozesz... Nie ten poziom...

    Jacek

  • 144. Data: 2007-05-31 09:08:33
    Od: "john" <j...@y...com>

    glupi jestes jak kazdy placek ze smiesznym imieniem wiec nikt ci nawet nie
    odpisuje, jak bedziesz grzeczny to moze mamusia ci odda klocki i
    przestaniesz nas meczyc swoimi wypocinami na grupie

  • 145. Data: 2007-05-31 09:14:21
    Od: "john" <j...@y...com>

    no masz racje tylko normalnych firm u nas niewiele ale uwierz znam z
    praktyki multum prywatnych firm ktore utrzymuja na stanowiskach zupelnie
    niepotrzebnych
    niekompetentnych dyrektorow, kierownikow ale to najczesciej tez taka
    posrednia forma lapownictwa ze trzeba zatrudnic kogos np.
    na polecenie wladz, z rodziny naczelnika US czy lokalnego ksiedza
    proboszcza. W ten sposob firma ma z glowy wszelkie kontrole i problemy z
    urzedami.
    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci

  • 146. Data: 2007-05-31 10:23:15
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    john napisał(a):
> [...]
    > tymi koreanczykami mozesz sie powolac na jakis artykul w prasie badz sieci?
    Mogę powolać się na własne doświadczenia we współpracy z bankami.
    Konkretnie chodzi mi o uczestnictwo w działaniach rozwojowych. Tak się
    składa, że w Polsce to akurat banki mają jedne z najlepiej rozwiniętych
    systemów oceny i rozwoju pracownika. Zajmują się tym wyspecjalizowane
    działy. Jeśli brakuje know-how, zatrudnia się specjalistów z zewnątrz.
    Pieniądze na tych specjalistów są b. skrupulatnie rozdzielane i wydawane
    wg rygorystycznych kryteriów. W podpisaniu umowy uczestniczy kilka
    departamentów - zainteresowany specjalistą, zawsze dział zakupów, zawsze
    dział audytu.
    Większość umów z wykonawcami zawiera rygorystyczne klauzule co do
    jakości pracy. Zrobisz coś źle - nie dostajesz kasy. Zrobisz coś średnio
    - dostajesz połowę.
    Kilku, jak je zwiesz konsorcjom i molochom też miałem okazję się
    przyjrzeć. Amerykańskim, francuskim, niemieckim, polskim. Sposób
    wydawania pieniędzy - podobny. Sposób oceny jakości pracy - podobny.
    Sankcje za niską jakość - podobne.
    Pisz o czymś, o czym masz pojęcie. Dobrze Ci wychodzi nazywanie ludzi
    "ulegającym propagandzie", "niedoinformowanymi", "łajzami" itd. Może
    poprzestań tylko na obrażaniu a za treści merytoryczne się nie bierz. Bo
    jeszcze ktoś przypadkiem natrafi w archiwum na Twoje wypowiedzi i w nie
    uwierzy. Wykrzywisz niczemu nie winnego człowieka.

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 147. Data: 2007-05-31 13:03:02
    Od: "john" <j...@y...com>

    cienki bolek jestes, takie glupoty mozesz dzieciom opowiadac, pewnie masz w
    rodzinie obijajacych sie w pracy pierdzistolkow.
    Gdzie sie tak przygladales tym konsorcjom, chyba w TV Trwam. Praktyka
    wyglada tak ze firmy maja takich fachowcow ze ledwo dukaja po angielsku a
    zajmuja sie zachodnimi kontrahentami. Prowadze m.in. dzialalnosc i osobiscie
    wystepowalem o kredyty wiec wiem jak sie je zalatwia a
    opowiadanie o ocenach i tym podobnych pierdolach zostaw dla przedszkolakow.
    Poza tym w bankach cieple posadki piastuje multum bylej nomenklatury i ich
    dzieci Nie bez powodu mowi sie o przekretach i zlodziejskiej prywatyzacji
    bankow.

  • 148. Data: 2007-05-31 13:12:22
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    john napisał(a):
    > cienki bolek jestes, takie glupoty mozesz dzieciom opowiadac, pewnie masz w
    > rodzinie obijajacych sie w pracy pierdzistolkow.
    Prawidłowo. 0 treści merytorycznej. Nikt się nie pokaleczy, jak
    przypadkiem to przeczyta.

    > Gdzie sie tak przygladales tym konsorcjom, chyba w TV Trwam.
    Pisałem już gdzie.

    > Praktyka
    > wyglada tak ze firmy maja takich fachowcow ze ledwo dukaja po angielsku a
    > zajmuja sie zachodnimi kontrahentami.
    Pewnie. Irlandzki lub francuski zarząd dogaduje się na migi z polską kadrą.

    > Prowadze m.in. dzialalnosc
    Gratuluję. To naprawdę wielka rzecz prowadzić działalność.

    > i osobiscie
    > wystepowalem o kredyty
    Osobiście. No, no...

    > Nie bez powodu mowi sie o przekretach i zlodziejskiej prywatyzacji
    > bankow.
    Z pewnością to niedouczeni pracownicy banku dokonują prywatyzacji, co nie?
    Jak dla mnie EOT.

    M.

  • 149. Data: 2007-05-31 17:33:07
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > Jak już, zdaje się, wspomniałem, nie jest to problem pracodawcy. Że
    > powiem to w inny sposób, jest to _jej_ problem. A jeśli nie jej, to jej
    > męża, rodziców itp.

    No i po to jest mój drogi ćwierćmózgu państwo.
    Obdarzone nieco szerszą perspektywą niż podziw dla wydajność pizzerii organy
    państwa tworzą prawo i uwarunkowania, które mają temu państwu zapewnić byt
    m.in. poprzez dostarczanie nowych obywateli. Czasem dotyka to prowadzących
    biznes, czasem ogół podatników, czasem wąską grupę społeczną (np były kiedyś
    czasy gdy kawalerowie płacili specjalny podatek tzw "bykowe"). Jedną z
    głownych idei instytucji państwa jest to że może tworzyć prawo i nakładać na
    obywateli dowolne obciążenia. Jeżeli komuś te uwarunkowania nie odpowiadają,
    niezależnie czy jest pracodawcą, pracownikiem, podatnikiem, bezrobotnym,
    złodzejem czy cholera wie kim jeszcze oznacza to że nie jest przystosowany
    do funkcjonowania w takim państwie i wtedy wolna wola: może zmienić sobie
    miejsce zamieszkania/prowadzenia biznesu/pobierania śwadczeń/innej
    aktywności. Jedni będą mieć mniej rozterek że pobierają nienależne im
    świadczenia, inni że na nie łożą a jeszcze inni znajdą się w ekonomicznym
    raju. Ci co z różnych powodów będą chcieli tu zostać, zostaną i wszyscy będą
    zadowoleni. Jedni dla tego że są w kraju który coś dla nich znaczy i chą w
    nim po prostu być, inni że mają łatwiej i bardziej im się to opłaca.

    Tu uwaga do Immony: uważam że jazgotanie z perspektywy Nowej Zelandii na
    temat tego "jak powinno być" w Polsce delikatnie mówiąc za nietakt. Chcesz
    coś zmienić w Polsce, przyjedź tu i zmieniaj ponosząc konsekwencje tych
    zmian. Nie ma Cię tu więc siedź tam gdzie jesteś, nie kłap jadaczką i ciesz
    się że jest Ci tak dobrze - jak w raju lub prawie jak w raju.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 150. Data: 2007-05-31 19:44:28
    Od: "john" <j...@y...com>

    a ty jaka wielka rzecz pokazujesz, swoim poziomem wypowiedzi przebijasz
    nawet poslow samoobrony z wyksztalceniem podstawowym