PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy istnieje prawo zabraniajace brac portfel do pracy w sklepie??? › Re: czy istnieje prawo zabraniajace brac portfel do pracy w sklepie???
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy istnieje prawo zabraniajace brac portfel do pracy w sklepie???
    Date: Sun, 20 Mar 2005 16:38:49 +0100

    NIe będę pisał o wypowiedziach moich poprzedników ... bo to nie ma sensu ...
    porypane egoistyczne poddejście konsumpcyjnego małolata do otaczającej go
    rzeczywistości wg mnie.....

    Dla mnie w wypowiedzi pytającego jasno wyłania się idea pracodawcy ......
    NIE PRZYNOŚ PIENIĘDZY DO PRACY ... BO JAK CIĘ ZŁAPIE NA KRADZIEŻY LUB
    STWIERDZE MANKO ZABIORE WSZYSTKO DO WYSOKOŚCI NIEDOBORU.

    Wg mnie pracodawca kil;kakrotnie został okradziony przez pracowników i
    dmucha na zimne ... a że sam jest ograniczony i nie potrafi tego załatwić
    zgodnie z prawem ..... zapobiega ... na tyle .. na ile ma wiedzy i
    doświadczenia .... a osobnicy prawnikopodobni dyskutujący w temacie nie
    widzą głównego wątku ... a tylko imaginacje

    pozdrawiam
    fart