PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy na czas okreslony.

  • 1. Data: 2004-04-18 18:21:07
    Temat: Rozwiazanie umowy na czas okreslony.
    Od: "sanek" <s...@o...pl>

    Dzien dobry

    Szukam informaci na temat roziwazywania umow na czas okreslony. Sytuacja
    wyglada tak ze mam podpisana umowe na czas okreslony na 8 miesiecy, Dyrektor
    przy podpisywaniu umowy powiedzial ze podpisuja na tyle, dlatego ze powyzej
    6 miesiecy jest 2 tyg okres wypowiedzenia, i jak beda chcieli to beda mogli
    mnie zwolnic. Ja z ciekawosci sparwdzilem Kodeks Pracy, ale tam tylko pisze
    ze mozna wypowiedziec umowe na czas okreslony podpisana na powyzej 6
    miesiec, ale tylko jesli strony zastrzega to w umowie. W mojej umowie nic
    takiego nie ma. Czy znaczy to ze oprocz zwolnienia dyscplinarnego, nie moga
    mnie zwolnic do konca umowy.
    Bardzo bym prosil o odpowiedz.
    Z gory dziekuje
    Pozdrowienia
    Marek

  • 2. Data: 2004-04-18 18:38:11
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy na czas okreslony.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 18 Apr 2004 20:21:07 +0200, "sanek" <s...@o...pl>
    zakodował:

    www.google.pl

    >takiego nie ma. Czy znaczy to ze oprocz zwolnienia dyscplinarnego, nie moga
    >mnie zwolnic do konca umowy.

    Nie znaczy. Może jeszcze być porozumienie stron i zwolnienie bez
    zachowania okresu wypowiedzenia z innych przyczyn.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-04-18 18:54:38
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    A właśnie wczoraj miałam wykład z Prawa Pracy i Pan powiedział, że umowy na
    czas określony nie można wypowiedzieć. Jeżeli jest to umowa na więcej niż 6
    miesięcy to można ją wypowiedzieć za 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia ale
    tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli mamy taki zapis w umowie o pracę. Czyli tak
    jak to przeczytałeś w kodeksie. Wykładowca wspomniał też o tym, że taką
    umowę można rozwiązać w przypadku likwidacji firmy.

    pozdrawiam
    aga

  • 4. Data: 2004-04-18 19:15:24
    Od: "sanek" <s...@o...pl>

    Uwierz mi że szukałem, ale wszedzie są takie same niejasne odpiwiedzi.

    > Nie znaczy. Może jeszcze być porozumienie stron i zwolnienie bez
    > zachowania okresu wypowiedzenia z innych przyczyn.

    Ok, porozumienie stron to jasna sprawa, ale na to jeszcze ja musze się
    zgodzic.
    A co to jest zwolinienie z innych przyczyn bez zachowania okresu
    wypowiedzenia. Czy dobrze mysłe ze chodzi o zwolnienie, z powodu
    nieobecnosci, na zwlonieniu chorobowym.
    Ale konkludujac, nie mogą mi wypowiedziec umowy do konca umowy ??
    Pozdrawiam
    Marek