PracaGrupypl.praca.dyskusje › REFERENCJE !? .. proszę o pomoc...

  • 1. Data: 2004-04-18 15:17:41
    Temat: REFERENCJE !? .. proszę o pomoc...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Witam wszystkich, pracuję w biurze przy obsłudze klienta. W najbliższym
    czasie chcę zmienić pracę. Wiem, że przy szukaniu nowej pracy mile widziane są
    referencje. Poprosiłam kilku moich klinetów o napisanie referencji dla mnie...
    chętnie zgodzili się na to... ale tutaj pojawił się problemik... mam sama je
    sobie napisać, a oni mi je tylko podpiszą... Hmmm... nie mam pojęcia jak
    napisać profesjonalne referencje... Proszę o pomoc...

    Pozdrawiam... Agnieszka

  • 2. Data: 2004-04-18 18:36:21
    Temat: Re: REFERENCJE !? .. proszę o pomoc...
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > sobie napisać, a oni mi je tylko podpiszą... Hmmm... nie mam pojęcia jak
    > napisać profesjonalne referencje... Proszę o pomoc...

    I to jest normalne :-)) z punku widzenia firmy chcacej np przystapic do
    przetargu na cos tam... piszesz ze byles wykonawca prac takich i takich i do
    chwili obecnej firma jest zadowolona z tego co wykomalas, co firma
    poswiadcza podpisem i pieczatka. Zastosuj to do swojej osoby, oczywiscie bez
    zbytniej poezji. Im wiecej klientow tym wieksze wrazenie.
    pozdrawiam
    Irek

  • 3. Data: 2004-04-18 20:49:59
    Od: a...@o...pl

    ... ślicznie dziękuję ...

    Pozdrawiam... Agnieszka

  • 4. Data: 2004-04-19 03:51:56
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ... ślicznie dziękuję ...
    >
    > Pozdrawiam... Agnieszka
    >
    > --

    I jeszczjedna rada. na blizej nieokreslona przyszlosc wez referencje z
    jednej firmy w kilku egzemplarzach. Ksero marnie sie prezentuje :-))
    pozdrawiam
    Irek