PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze, pomóżcie

  • 1. Data: 2004-04-18 15:13:38
    Temat: Prosze, pomóżcie
    Od: "artur" <v...@i...pl>

    Zamierzam napisac pismo - prosbe - do mojego dyrektora, o sfinansowanie
    kosztow szkolenia (kursu).
    Chcialbym ten temat tak "ugryzc', zeby sprawa nadrzedna byly przedewszystkim
    wzgledy oraz dobro firmy, a nie dobro moje....rozumiecie co mam na mysli??
    Nie moja osoba ma byc tutaj najwazniejsza...Poprostu moj pracodawca musi
    zrozumiec ze w/w kurs chce zrobic dla dobra jego firmy, a nie dla wlasnego
    dobra...
    Prosze pomozcie mi cos takiego napisac...nic w necie nie moge znalezc:((

    Artur

  • 2. Data: 2004-04-21 22:48:09
    Temat: Re: Prosze, pomóżcie
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    brak wyobraźni.. heh. Wyjdź "na papierosa" kilka razy z handlowcami i szybko
    się nauczysz sztuczek jakie oni stosują przy "bajerowaniu" klienta :)

    a tak poważniej - proponuję "motywować ze względu na rozwój rynku (tu wpisać
    swoją branżę w której pracujesz) i mocno zmieniające się trendy i kierując
    się dobrem firmy i jej jak najlepszym rozwojem"
    I generalnie konstruktywne wodolejstwo :)

    > Artur

    gromax