PracaGrupypl.praca.dyskusje › czemu niema pracy

  • 21. Data: 2006-04-28 18:15:59
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Gdyby państwo w Polsce pomagało lub wogóle się odsunęło w tej sprawie
    > zamiast przeszkadzać bezrobocie napewno było poniżej 10 %. Pamiętam jak
    > mój
    > ojciec chciał otworzyć własną działalność i przestraszył się właśnie
    > nieznajomości przepisów i trudności w urzędach. Dzisiaj ja stoje przed
    > takim
    > dylematem - mam łatwiej o tyle że dzisiaj można się troche dowiedzieć na
    > internecie. Brak informacji i pogmakwane prawo to jest paranoja w Polsce
    > !!!

    Czy to sa powody do tego, żebyś państwu na złośc zrobił i nie założył
    działalności ?????????????

    pozdrawiam
    fart

  • 22. Data: 2006-04-28 18:46:44
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a skad cwoku wiesz ze nie mam kasy?

  • 23. Data: 2006-04-28 18:56:24
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: fart [Fri, 28 Apr 2006 19:10:32 +0200]:

    > przecież wartosć człowieka mierzy się ilością zer po jedynce
    > na jego rachunku bankowym określającym ilość posiadanych
    > pieniędzy
    > :))))))))
    > ubodzy oczywiście będą odmiennego zdania :))))))))

    Pozwolę sobie jednak również być odmiennego zdania.

    Kira

  • 24. Data: 2006-04-28 18:57:12
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    >a skad cwoku wiesz ze nie mam kasy?

    to widać na pierwszego klika

    pozdrawiam'
    fart

  • 25. Data: 2006-04-28 19:04:14
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ta jasne
    :]

  • 26. Data: 2006-04-28 19:36:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2tib2$imj$1@atlantis.news.tpi.pl fart <a...@w...pl>
    pisze:

    > przecież wartosć człowieka mierzy się ilością zer po jedynce na jego
    > rachunku bankowym określającym ilość posiadanych pieniędzy
    Jestem tego samego zdania.

    Ale "wartość", a nie "jakość", i "człowieka", a nie "Człowieka".

    Jotte

  • 27. Data: 2006-04-29 05:17:57
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    my nawionzali nić porozumienja :)))))

    pozdrawiam
    fart

  • 28. Data: 2006-04-29 15:28:27
    Od: "Hieronim S." <b...@m...com>

    fart napisał(a):
    > Wiem, że nie każdy moze prowadzić dg ...... ale dużo osób nie chce z
    > definicji babrać się w przepisach ... czytać ... a co najważniejsze
    > zrozumieć ... co do nich urzędnik mówi ....
    > Sam kiedyś to przechodziłem .... i po pół roku czytania byłem pełnoprawnym
    > partnerem do rozmów z urzędnikami i byle urzędas nie zbył mnie gównem ...
    > Czytać każdy może :)))) za darmo i do tegho internet potrzebny nie jest.

    Ale pisac juz nie wszyscy.
    Wez sie chlopie naucz stawiac jedna kropke, bo na razie Twoje teksty
    wygladaja jak napisane przez 12-latka.

    Hieronim

  • 29. Data: 2006-04-29 16:11:00
    Od: Jacek <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > biadoleniem nikt nic nie zbudował ....
    > a moze, jak jedno nie wyjdzie zacznij działać w drugim, trzecim segmencie
    > rynku ... w końcu znajdziesz niszę
    >
    > i na koniec .... w każdych warunkach można odnieść sukces ... muszę być
    > spoełnione dwie przesłanki:
    > 1) chcieć
    > 2) spróbować
    >

    > pozdrawiam
    >
    > fart
    >

    > ja się kurna od pracy nie mogę opędzić
    > ale nie narzekam
    >
    > i nie narzekać mi na sytuację polityczno-gospodarczą ... w niej najszybciej

    Śmieszą mnie panowie w białych skarpetkach do garniturów.
    Śmieszą mnie cwaniaczki, które zamiast przecinków używają ku...
    Ale ci którzy nie umieją pisać po polsku są po prostu żałośni.

    ---
    Jacek

  • 30. Data: 2006-04-29 18:43:33
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Śmieszą mnie panowie w białych skarpetkach do garniturów.

    ate to Ty u nich pracujesz .... :))

    > Śmieszą mnie cwaniaczki, które zamiast przecinków używają ku...

    ale Ty suszysz zęby udając, że Cie to bawi :)))))))

    > Ale ci którzy nie umieją pisać po polsku są po prostu żałośni.

    a to jest przykre :)))))

    pozdrawiam
    fart