PracaGrupypl.praca.dyskusje › ćwierć etatu

  • 1. Data: 2002-11-27 23:23:14
    Temat: ćwierć etatu
    Od: "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl>

    Mam takie pytanie: Telepizza zatrudnia pracowników na ćwierć etatu, mimo iż
    niejeden chciałby i miałby czas pracować np. na 3/4 - zamiast go tak
    zatrudnić to dobierają kolejnych na ćwierć etatu. Czy to się opłaca w jakiś
    sposób? Próbowałem rozwiązać tę zagadkę i wykoncypowałem tyle:

    1. Zatrudniając pracownika na ćwierć etatu zawsze dadzą radę go przetrzymać
    np. godzinę, pracownika na cały etat nie przetrzymaliby 4 godziny dłużej w
    pracy.
    2. Rotacja pracowników jest tak wysoka, że po prostu nie mogą zaryzykować
    zbytniego "przywiązania się" do pełnoetatowych pracowników

    I jeszcze jedno pytanie: jak wygląda opłacanie ZUSu przy zatrudnieniu na
    część etatu?

  • 2. Data: 2002-11-28 00:44:50
    Temat: Re: ćwierć etatu
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz Bednarczuk wrote:

> [...]
    > zatrudnić to dobierają kolejnych na ćwierć etatu. Czy to się opłaca w jakiś
    > sposób? Próbowałem rozwiązać tę zagadkę i wykoncypowałem tyle:

    To bez znaczenia. Moze nie chca, zeby to bylo jedyne zrodlo zarobkow -
    zeby osoby ktore sie na to godza uznawaly to tylko za kolejna fuche.

> [...]
    > zbytniego "przywiązania się" do pełnoetatowych pracowników
    >
    > I jeszcze jedno pytanie: jak wygląda opłacanie ZUSu przy zatrudnieniu na

    Tak samo jak na caly - wymiar nie gra roli ale forma. A z ciekawowsci - jak tam placa
    (netto)?

    Flyer

  • 3. Data: 2002-11-28 01:05:20
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zeby osoby ktore sie na to godza uznawaly to tylko za kolejna fuche.

    > Tak samo jak na caly - wymiar nie gra roli ale forma. A z ciekawowsci -

    Wymiar powoduje ze mozna placic 1/4 minimalnej pensji i od niej odprowadzac
    skladke ;)