PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 81. Data: 2002-10-01 20:47:31
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    luke <k...@p...pl> wrote:

    > jaki standard kodowania polskich liter?
    > enter w stylu uniksa czy windowsa?
    > plik TXT w załączniku to nieporozumienie

    Istotnie. Dlatego w treści maila.
    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2002-10-01 21:31:34
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Istotnie. Dlatego w treści maila.

    dlaczego?
    ja rozumiem, ze LM w tresci, ale co zlego jest w _zalczniku_ CV.txt ?

    a odpowiadajac na wczesniejsze pytania poprzednika moje przemyslenia:
    - Enter naturalnie CR/LF
    - formatuje spacjami a nie TABem, bo TAB czasem sie dziwnie drukuje
    - bez PL literek, bo tez moze byc problem z wydrukowaniem

    CV.txt jakie sobie przygotowalem wedle powyzszych zasad po wydrukowaniu
    na kazdej drukarce wyglada bardzo dobrze (inho, imho).
    Co wazne windows je otwiera notepadem (CR/LF i tu sie przydaje)
    i drukuje TEZ ladnie.
    Gorzej jak txt sie otworzy wordem, ale jak ktos ma worda do czytania
    txt to sam sobie winien ;-) - wszystkich zadowolic sie nie da
    w zaden sposob.
    imho CV to powinien to byc dokument schludny, a wordowe
    ,,bold i nie & italic i nie & podkreslenie i nie & 7 rozmiarow fontow''
    sa po prostu obrzydliwe [imho imho]. oczywiscie ze mozna zrobic ladne
    CV w Wordzie, tylko po co uzywac autobus z przyczepa do przemieszczenia
    dwu piw na dystansie 14 metrow, jesli nie startuje sie na stanowisko kierowcy
    autobusu?
    a jak jeszcze ktos korzysta z fontu o zmiennej szerokosci (czyli praktycznie
    zawsze jesli uzywa Worda) i nie potrafi wyjustowac/wytabelkowac wlasciwie
    (TAB to kiepski pomysl, bo nieco inny font [a to norma miedzy roznymi
    wersjami win] i ktorys TAB poleci ,,o jeden TAB za daleko''...)
    tylko robi to spacja (czyli tak jak ja w txt :))) to mnie naprawde odrzuca...

    No i nie bez znaczenie jest to, ze CV.txt ma 3KB a nie 300 :>>>

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 83. Data: 2002-10-01 21:33:12
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jeżeli nie odpowiedzą, to walić ich. Pracodawca który na dzień dobry
    > uwala tych, którzy pytają, aby uniknąc błędu nie jest dobrym pracodawcą.

    Bezrobocie takie, że nie chodzi o dobrego pracodawcę, ale o jakiegokolwiek
    pracodawcę!!!

    Wracając do tematu: ja głosuję za HTML (branża IT).

    Professsor

  • 84. Data: 2002-10-01 21:52:10
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > heh, nie zapomnę sytuacji, kiedy taki jeden, co mnie od najgorszych
    > wyzywał na liście dyskusyjnej był na rozmowie kwalifikacyjnej. Dawno się
    > tak nie ubawiłem :-)

    Zatrudniles go?

    Pozdr
    Krzysztof

  • 85. Data: 2002-10-01 22:16:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > Wracając do tematu: ja głosuję za HTML (branża IT).

    To ja za avi (branza filmowa).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 86. Data: 2002-10-02 07:31:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztofsf <K...@p...poczta.gazeta.pl> wrote:

    > Zatrudniles go?

    Nie. Gość bezczelnie kłamał - jako jedną ze swych zalet podał
    'umiejętność rozwiązywania konfliktów'.

    --
    ___________ (R)

  • 87. Data: 2002-10-02 07:34:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]

    > - formatuje spacjami a nie TABem, bo TAB czasem sie dziwnie drukuje
    > - bez PL literek, bo tez moze byc problem z wydrukowaniem

    Dziękuję, już widzę, że o formatowaniu tekstu jednak pojęcie masz
    niewielkie.

> [...]
    > dwu piw na dystansie 14 metrow, jesli nie startuje sie na stanowisko kierowcy

    Tutaj się zgodzę w pełni.

> [...]
    > wersjami win] i ktorys TAB poleci ,,o jeden TAB za daleko''...)
    > tylko robi to spacja (czyli tak jak ja w txt :))) to mnie naprawde odrzuca...

    Akurat tabulator to bardzo dobra rzecz.

    > No i nie bez znaczenie jest to, ze CV.txt ma 3KB a nie 300 :>>>

    To fakt. szczególnie ostatnia moda, żeby wysyłać CV ze zdjęciem - to ma
    sens jeżeli pracodawca o to prosi, albo też praca polega na kontaktach
    bezposrednich z klientem.

    --
    ___________ (R)

  • 88. Data: 2002-10-02 07:35:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Bezrobocie takie, że nie chodzi o dobrego pracodawcę, ale o jakiegokolwiek
    > pracodawcę!!!

    IMHO głupota. Lepiej poczekać dłużej i coś mieć, niż zmieniać pracę co 3
    miesiące.

    > Wracając do tematu: ja głosuję za HTML (branża IT).

    Kiepski pomysł. Bardzo ciężko się konwertuje do czegokolwiek innego.

    --
    ___________ (R)

  • 89. Data: 2002-10-02 08:25:34
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <_...@i...pl> writes:

    > Kiepski pomysł. Bardzo ciężko się konwertuje do czegokolwiek innego.

    jak normalny html (z zawinietymi liniami, a nie jedna na sto
    kilometrow, i z oddzielonym tekstem w akapitach), to latwo.

    piszesz w shellu (czy perlu) skrypt, co powycina
    tagi htmlowe - i juz masz czysty tekst w zasadzie :)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 90. Data: 2002-10-02 11:43:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > piszesz w shellu (czy perlu) skrypt, co powycina
    > tagi htmlowe - i juz masz czysty tekst w zasadzie :)
    Wiesz, jak się uprę to i z doc-a tekst wyssam, tylko nie sądzisz, że mi
    się nei będzie chciało?

    --