PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 101. Data: 2002-10-03 15:56:47
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    news:3355.00001a52.3d9c6422@newsgate.onet.pl...
    > Przejrzałem całą dyskusje i naprawde nie mogę się powstrzymać od
    uogólnienia.
    > Ten Płaszczyca to chyba niedługo pójdzie z torbami. Od
    > kilku dni nic nie robi tylko wysyła posty w Onecie. Jak na "szefa firmy"
    > mało odpowiedzialne zajęcie. Do roboty, gościu...

    chyle czola

    --
    Rapatang

  • 102. Data: 2002-10-03 16:12:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > "Adam Płaszczyca jest nienormalny nie rozmawiajcie z nim"

    Oj, tu sie nie zgodze, znam Adama z innej grupy i tam jest osoba,
    bardzo rozeznana w temacie, piszaca o wiele sensowniej [;)] i majaca
    wiele do powiedzenia.

    > Rada dla kogoś kto w pierwszym pytaniu chciał się
    > czegoś dowiedziec. CV pisz w Wordzie i zapisuj w formacie .doc.

    Tutaj sie zgodze.

    > nie mogę się oprzeć... Ten Płaszczyca to chyba niedługo pójdzie z torbami. Od
    > kilku dni nic nie robi tylko wysyła posty w Onecie. Jak na "szefa firmy" to
    > mało odpowiedzialne zajęcie. Do roboty, gościu...

    A moze nie chce miec prywatnej skrzynki zaspamowanej? Wiele osob
    korzysta na newsach z darmowej poczty...

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 103. Data: 2002-10-03 16:24:12
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    > Kiepski pomysł. Bardzo ciężko się konwertuje do czegokolwiek
    > innego.

    A wlasciwie po co konwertowac? Wydrukowac mozna bez tego,
    przeczytac tez, a otworzy sie chyba wszedzie? Z czystej
    ciekawosci pytam, nie widze powodu konwertowac...

    Casie

  • 104. Data: 2002-10-03 18:44:18
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przejrzałem całą dyskusje i naprawde nie mogę się powstrzymać od
    uogólnienia.
    > Po pierwsze:
    > "Adam Płaszczyca jest nienormalny nie rozmawiajcie z nim"
    > i pod tym podpisuje się obydwoma rekami. Koleś jest jakims gigantycznym
    > frustratem i gada bzdury. Rada dla kogoś kto w pierwszym pytaniu chciał
    się

    ano jest... chyba powinien dostać darmowy roczny abonament u
    psychoterapeuty... jak ktoś potrafi otworzyć wszystkie formaty a ma takiego
    pier$##ca w jakim to jest formacie to dziękuje... uciekać od takiego
    pracodawcy... podejrzewam że poza formatami tekstów inne zboczenie
    szaleją.... i biedny tam pracownik

    > czegoś dowiedziec. CV pisz w Wordzie i zapisuj w formacie .doc. Do
    wszystkich
    > oprócz Adama Płaszczyca. Do niego nic nie wysyłaj. Lepiej zostać na
    bezrobotnym
    > niz miec szefa idiotę (do tego stopnia).

    miałem tego tak nie ujmować... ale masz racje

    > Pracuje w wielkiej (największej w Polsce i na świecie) firmie
    konsultingowej.
    > Łatwo się domyślić, od lat w pierwszej trójce najbardziej poszukiwanych
    > pracodawców.
    > Pytałem dziewczyn z HR-ów (bystrych) i swoich przyjaciół. 99% aplikacji
    jest
    > wysyłanych w Wordzie (doc). Wyślesz w czym innym- zmniejszasz swoje
    szanse
    > (aczkolwiek nie dlatego że mają taką zasadę, ale dlatego że mają mało
    czasu).

    ty wiesz... i ja wiem.. ale jest my jesteśmy w tych firmach co się nie
    znają... i są sami laicy tam... "prawdziwi fachowcy" są tylko gdzie
    indziej... w firemkach mających szefa... myslącegi inaczej... hehe...

    pozdrówka, Slavo

  • 105. Data: 2002-10-03 19:23:52
    Od: b...@a...pl

    Nie uczestniczyłam w dyskusji aktywnie. Dość uważnie przejrzałam jednak jej
    przebieg i myślę że trudno się nie zgodzić z adamem 999. Co do aktywności Adama
    Płaszczycy na innych grupach to może rzeczywiście wykazuje się tam
    sensowniejszymi wypowiedziami jednak może to wynikać z faktu że pisze tam o
    czymś na czym sie zna. Tutaj wykazał się daleko posuniętą "absurdalnoscią"
    wypowiedzi dlatego też zasłużył na taką opinię. Najprościej rzecz ujmując:
    niech kazdy wypowiada się na tematy o których ma pojęcie a nie tylko po by
    napisać cokolwiek.

    Co do CV to rzeczywiście - Word .doc i to ogólnie stosowana praktyka.

    Pozdrawiam Beata

  • 106. Data: 2002-10-03 20:31:36
    Od: p...@p...onet.pl

    > jak masz dwie lewe ręce i pustą głowę, to tak.

    Rozpoznaję tutaj wykrzywiony obraz rzeczywistości spowodowany
    a) posiadaniem pracy
    lub
    b) zamieszkiwaniem w Warszawie.

    Też byłem takim mądralą, gdy kończyłem studia i wmawiano mi, że po takim
    elitarnym kierunku żadnych problemów z pracą nie będzie. Kobieta po studiach
    sprzedaje fast food? "E, pewnie niezbyt rozgarnięta jest!".

    Średnia z matury 5,4 i studia ukończone z wyróżnieniem -> cięzko mi będzie
    uwierzyć, że mam pustą głowę...

    > Wbrew pozorom, ich czytanie to najmniejszy problem. Trzeba je zebrać,
    > przechować, przeprocesować. Aby to zrobić ja uzywam takiej śmiesznej
    > bazy danych, do której leci tekst (same znaki). I po cholerę mi
    > 'kwiatki' HTML-owe?

    Star Office na przykład zapisuje HTML jako txt. Kodowanie do wyboru, koniec
    wiersza do wyboru... Tylko tabelkę CV szlag trafia... :-)

    >    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    >  ___/ /_  ___       ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa

    No właśnie... Warszawa...

    Profesor

  • 107. Data: 2002-10-03 20:33:34
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > pracodawców.
    > Pytałem dziewczyn z HR-ów (bystrych) i swoich przyjaciół. 99% aplikacji jest

    Swoją drogą, ciekawe ile procent zostało stworzonych w legalnych Wordach?
    I ile procent zawiera wirusy :-)?

    Profesor

  • 108. Data: 2002-10-04 08:13:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    > wstawianie plikow txt do czegokolwiek o fontach proporconalnych mija sie
    > z celem. i uzywanie tabulacji nie zalatwi tu sprawy...
    > (opisalem zreszta dlaczego z przykladem)

    Wybacz, wlaśnie chrzanisz. To podstawowa technika składu.
    Inna sprawa, że jak ktoś 'sformatuje' tak jak Ty, to faktycznie mija się
    z celem.

    > a moje CV zwykle przesluchujacy mnie na rozmowie trzyma w lapcy wydrukowane.
    > cenie sobie to, ze ktos przychodzi na rozmowe ze mna przygotowany....

    A ja nie zuzywam papieru - mam je na ekranie.

    --
    ___________ (R)

  • 109. Data: 2002-10-04 08:15:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    > elitarnym kierunku żadnych problemów z pracą nie będzie. Kobieta po studiach
    > sprzedaje fast food? "E, pewnie niezbyt rozgarnięta jest!".

    Widzisz, ja nie skończyłem studiów, pracę zmieniałem kilka razy. Różnica
    jest taka, że Ty masz papier, a ja mam umiejętności.

    > Średnia z matury 5,4 i studia ukończone z wyróżnieniem -> cięzko mi będzie
    > uwierzyć, że mam pustą głowę...

    Masz głowę pełna informacji, które nie mogą być spożytkowane.

    > Star Office na przykład zapisuje HTML jako txt. Kodowanie do wyboru, koniec
    > wiersza do wyboru... Tylko tabelkę CV szlag trafia... :-)

    No właśnie - tabelki w CV... Brrr...

    > No właśnie... Warszawa...
    No i co? Za praca przeniosłem się z Krakowa.
    MOże Ty też to zrobisz?

    --
    ___________ (R)

  • 110. Data: 2002-10-04 08:17:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Casandra <c...@p...onet.pl> wrote:

    > A wlasciwie po co konwertowac? Wydrukowac mozna bez tego,
    > przeczytac tez, a otworzy sie chyba wszedzie? Z czystej
    > ciekawosci pytam, nie widze powodu konwertowac...

    Po pierwsze, to word, jeśli mu się zmieni drukarkę, a ta ma nie daj Boże
    inne marginesy, to szlag trafia układ dokumentu (zazwyczaj).

    Po drugie, dział HR który zbiera CV nie ma ochoty oglądać za każdym
    razem innego dokumentu, szukać gdzi eaplikant zawarł informacje etc.
    Dlatego wsadza się każde CV do bazy, a sprytne oprogramowanie potem
    wyszukuje to, czego się szuka. I dlatego forma jest bez znaczenia.

    --