PracaGrupypl.praca.dyskusje › cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)

  • 21. Data: 2006-01-03 06:59:54
    Temat: Re: cudne: Gdansk/Mlodszy programista (J2EE)
    Od: "xcom24" <x...@w...pl>

    Tak jak mowilem bardzo przydatna jest umiejetnosc powiedzenia dosc -
    swiadczy to o skromnosci i o innych pozytywnych cechach charakteru.
    Niektorzy niestety tego nie rozumieja.

    Jesli mielibysmy wymienic zastosowania XML w aplikacjach enterprisowych
    moglibysmy sie rozpisywac calymi dniami nie prosciej ujac to w jednym
    szerszym pojeciu technologie XML (w sytuacji, gdy jest w cale nie taka mala
    liczba ludzi nie majaca pojecia co to XML)?

    Prosze o podanie szacunkowej liczby osob, ktore beda wiedzialy o co chodzi,
    gdy podano Sybase Powerbuilder zamiast bardzo zblizonych (chodzi o
    umiejetnosc pracy/znajomosc tego typu srodowisk) C++ Builder, Visual Studio?
    Czy nie prosciej uzyc bardziej znanych aplikacji?

    Przykro mi, ale jakim autorytetem moze byc pewien projektant apl. J2EE. Nie
    kwestionuje osiagniec i wiedzy, tylko co to za punkt odniesienia, ze
    konkretnej osobie cos nie podoba lub dla tej osoby cos nie jest zrozumiale?

    Nie drazmy dalej tego watku - zycze w Nowym Roku wiecej pokory i tak jak
    mowilem umiejetnosci powiedzenia STOP w odpowiednim momencie.

    Pozdrawiam xcom24

  • 22. Data: 2006-01-03 13:11:22
    Od: Michał <m...@s...net>

    xcom24 wrote:
    > Tak jak mowilem bardzo przydatna jest umiejetnosc powiedzenia dosc -
    > swiadczy to o skromnosci i o innych pozytywnych cechach charakteru.
    > Niektorzy niestety tego nie rozumieja.

    [cut]

> [...]
    > kwestionuje osiagniec i wiedzy, tylko co to za punkt odniesienia, ze
    > konkretnej osobie cos nie podoba lub dla tej osoby cos nie jest zrozumiale?

    :)))

    > Nie drazmy dalej tego watku - zycze w Nowym Roku wiecej pokory i tak jak
    > mowilem umiejetnosci powiedzenia STOP w odpowiednim momencie.

    no wzajemnie! :)

    pozdrawiam,
    --
    mgl