PracaGrupypl.praca.dyskusje › (crosspost) part-time: Java, Oracle

  • 1. Data: 2005-03-07 22:19:49
    Temat: (crosspost) part-time: Java, Oracle
    Od: Maciek <m...@s...net>

    Witam,

    jestem projektantem-programista Java/J2EE (Hibernate, JAAS, JDBC, Spring, Struts,
    Tomcat/JBoss/Resin), znam bardzo dobrze SQL i PL/SQL Oracla (przymierzam sie do
    OTP), wzorce projektowe i UML, metodyki RUP i XP, angielski. Mam juz kilka lat
    doswiadczenia zawodowego, za rok koncze studia, ale chcialbym juz teraz znalezc
    *zdalna* prace za granica (Europa). Czy ktos mial podobny problem i moglby podzielic
    sie wrazeniami? Jak dotrzec bezposrednio do pracodawcow z pominieciem agencji
    rekrutujacych, ktore wlasciwie zalewaja serwisy takie, jak Monster? Nie interesuje
    mnie mocno kontraktowy freelancing (aukcje zlecen odpadaja), ale w miare staly wakat
    - jestem gotowy pracowac na 1/2-3/4 etatu i zalezy mi przede wszystkim na ciekawych
    projektach i dobrych warunkach.

    Czy ktos byl w podobnej sytuacji?

    Pozdrawiam,
    Maciek