PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programiści WEB - zarobki?

  • 1. Data: 2005-03-08 06:15:03
    Temat: Programiści WEB - zarobki?
    Od: "cbb" <c...@s...pl>

    Witam.
    Mam jutro przed soba rozmowe kwalifikacyjna w duzej, warszawskiej agencji
    interaktywnej. Ubiegam się o stanowisko programisty aplikacji webowych.
    I teraz tak .. Mimo, że jestem studentem I-go roku, to zrealizowałem już
    dość sporo dużych projektów komercyjnych, mam jakieś tam referencje,
    portfolio itp.

    Z moich poprzednich miejsc pracy wiem, że jestem dobry w tym, co robię.
    Podnoszę swoje kwalifikacje w miare rozwoju technologii, łatwo się uczę,
    posiadam - tak też uważam - dosyć dużą wiedzę na wszelakie tematy związane z
    kreacjami WWW (bardzo dobra znajomość wielu nowoczesnych i rozwijających się
    technologii).

    Jak to na rozmowa kwalifikacyjnych bywa, przyjdzie tam taki moment, że
    zostanę pewnie zapytany o oczekiwania finansowe względem pracodawcy. No
    właśnie, jakie aktualnie zarobki obowiązują w Warszawie na podobnych
    stanowiskach, uwzględniając fakt, iż mój potencjalny pracodawca to licząca
    się na rynku firma.

    Proszę tylko o poważne odpowiedzi.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-03-08 08:44:56
    Temat: Re: Programiści WEB - zarobki?
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "cbb" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > właśnie, jakie aktualnie zarobki obowiązują w Warszawie na podobnych
    > stanowiskach, uwzględniając fakt, iż mój potencjalny pracodawca to licząca

    A czy twoje pytanie ma sens?
    Jesli zaoferuja ci 1000 a ty potrzebujesz 1200 na utrzymanie, wyzywienie
    itp... to co robisz?
    Praca oplaca sie wtedy i tylko wtedy gdy... Oplacisz za nia mieszkanie, (ew
    rodzine), wyzywienie, samochod, kochanke itp...
    I to jest podstawowe wynagrodzenie. Lecz pracuje sie nie zeby tylko
    przetrwac ale zeby miec korzysci, jak np wakacje.

    Wiec powiedzmy ze mieszkanie kosztuje 1000 pln.
    Wyzywienie cie kosztuje 600 pln
    Samochodu nie masz (jesli masz to 400 pln)
    Kochanki nie masz (jesli masz to 200 pln do 10.000 pln)
    Wakacje 2 tygodniowe w Egipcie (okolo 3500 pln)
    Pizza co tydzien (25 pln * 2) = 200 pln

    I tyle powiniennes zarabiac :)