PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa rekrutacyjna w firmach Aviko i Frosta

  • 1. Data: 2005-03-07 19:38:55
    Temat: Rozmowa rekrutacyjna w firmach Aviko i Frosta
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Witam
    Może ktoś był na rozm. rekrutacyjnych w "Aviko" i "Frosta" czego mogę
    się spodziewać na tej rozmowie i na co zwrócić szczególną uwagę??
    Dzięki

  • 2. Data: 2005-03-07 20:58:24
    Temat: Re: Rozmowa rekrutacyjna w firmach Aviko i Frosta
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Może ktoś był na rozm. rekrutacyjnych w "Aviko" i "Frosta" czego mogę
    > się spodziewać na tej rozmowie i na co zwrócić szczególną uwagę??

    Na temperaturę spotkania.

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-07 21:31:56
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Mon, 7 Mar 2005 21:58:24 +0100, "vertret\(at\)op.pl" <vertret @
    op.pl> wrote:

    >Na temperaturę spotkania.

    Ale wyczerpująca odpowiedź. Dzięki gdyby nie ty to bym na to nie wpadł
    :D

    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 4. Data: 2005-03-07 23:20:05
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

> [...]
    > Może ktoś był na rozm. rekrutacyjnych w "Aviko" i "Frosta" czego mogę
    > się spodziewać na tej rozmowie i na co zwrócić szczególną uwagę??

    Pytają czy lubisz frytki i jak bardzo,
    na to pytanie odpowiadasz: że frytki są potrawą Twojego życia i od
    dzieciństwa marzyłeś o tym, by pracować w fabryce która jest wytwarza.
    Nie daj się zwieść i na pytanie czy lubisz frytki z keczupem odpowiedz
    nie!! uznają tylko frytki z majonezem, czyli po belgijsku.

  • 5. Data: 2005-03-07 23:40:11
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Tue, 8 Mar 2005 00:20:05 +0100, "stchupack"
    <s...@K...vp.pl> wrote:

> [...]
    >Nie daj się zwieść i na pytanie czy lubisz frytki z keczupem odpowiedz
    >nie!! uznają tylko frytki z majonezem, czyli po belgijsku.

    Co kraj to obyczaj :/ btw W Szwajcarii,"tubylcy" jedzą kiełbasę z
    dżemem :/,a co do pracy to raczenie nie "chyba" nie w fabryce a jako
    przedstawiciel . Do tego co pisałeś j/w przechodziłeś taki proces
    rekrutacyjny ???

  • 6. Data: 2005-03-08 06:07:17
    Od: "marcin" <g...@g...pl>

    chyba nie dżemem a bardziej sosem żurawinowym? ;)

  • 7. Data: 2005-03-09 23:33:06
    Od: "montezuma" <m...@n...com>

    PiotrekS wrote:

    > Ale wyczerpująca odpowiedź. Dzięki gdyby nie ty to bym na to nie wpadł

    a czego sie spodziewales jak prawie nic nie powiedzialec... na kogo tam
    idziesz? handlowca, prezesa, ciecia?

  • 8. Data: 2005-03-10 19:11:46
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Thu, 10 Mar 2005 00:33:06 +0100, "montezuma" <m...@n...com>
    wrote:

    >a czego sie spodziewales jak prawie nic nie powiedzialec... na kogo tam
    >idziesz? handlowca, prezesa, ciecia?

    Napisałem w tym samym watku, a ty tak dla zasady ??