PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tytulujecie spamerskie maile do firm ktore nie prowadza rekrutacji?

  • 1. Data: 2005-03-07 21:56:01
    Temat: Jak tytulujecie spamerskie maile do firm ktore nie prowadza rekrutacji?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Jaki dajecie tytul takim mailom, ktore w ciemno posylacie do firm z
    zapytaniem, czy nie znalazlaby sie praca dla osoby o waszych
    kwalifikacjach? Tak, zeby zainteresowac osobe, do ktorej to trafilo na
    tyle, zeby raczyla przejzec tresc i przekazac dalej do wlasciwej osoby,
    czy tez dzialu, jesli dany adres (np sekretariat@dsdsds) jest
    nieodpowiedni.
    A moze posylacie na skrzynki wladz firmy? Czy lepiej jednak starac sie
    trafic na wlasciwa "droge sluzbowa" ?

    I czy dolaczacie do nich CV i LM w zalacznikach, czy dajecie wylacznie sam
    tekst w mailu?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 2. Data: 2005-03-07 23:18:01
    Od: "stchupack" <s...@K...vp.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsnae7ntg4iukdk@krzysztofc...
[...]

    Najpierw wyłączamy Quoted-Printable w czytniku, a później piszemy tak:
    Kochana ciociu, wiem, że zapomniałem o Twoich ostatnich imieninach, ale
    ostatnio mam nieciekawą sytuacje, czy nie znalazłaby się u Ciebie jakaś
    posadka dla siostrzeńca?

    Twój Krzyś

  • 3. Data: 2005-03-08 13:52:25
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2005 22:56:01 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > trafic na wlasciwa "droge sluzbowa" ?
    >
    > I czy dolaczacie do nich CV i LM w zalacznikach, czy dajecie wylacznie

    Podbijam - bo jakos praktycznie nikt sie nie wypowiedzial.
    Nie wysylacie maili w ciemno?

  • 4. Data: 2005-03-08 14:24:07
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Podbijam - bo jakos praktycznie nikt sie nie wypowiedzial.
    > Nie wysylacie maili w ciemno?

    Jestem wybitnym teoretykiem ;) bo nigdy nie wysylalam w ciemno, ale jesli
    chcesz wysluchac mojej opinii, to:

    - do duzych firm wypada najpierw zadzwonic - poprosic o rozmowe z kadrami -
    powiedziec, ze jest sie zainteresowanym praca w tej firmie, strescic krotko
    swoje kompetencje i zapytac, czy sa planowane stanowiska i jakie, czy jest
    sens wysylac cv, na czyje rece. W ten sposob z zaskoczenia odbywasz pierwsza
    "rozmowe kwalifikacyjna", sciagasz na siebie uwage, wiesz, jak skonstruowac
    lm i cala aplikacje znajac potrzeby firmy, maila wysylasz na podany adres
    (temat wtedy zgodny z trescia, np. "cv") lub na sekretariat z nazwiskiem
    osoby, do ktorej ma byc przekazane, w tytule ("Dla: pani takiej a takiej), w
    tresci wstep, ze w zwiazku z rozmowa telefoniczna przesylasz ustalone
    materialy i liczysz na kontakt. Jesli w rozmowie telefonicznej
    zaprezentujesz sie super, masz duze szanse na pozytywne zwrocenie na siebie
    uwagi. wiekszosc ludzi nie umie profesjonalnie rozmawiac przez telefon,
    zwlaszcza tam, gdzie to oni inicjuja kontakt.

    - do mniejszej firmy, gdzie obdzwaniac nie ma sensu i gdzie nie maja dzialu,
    ktory tylko tym sie zajmuje i bycie potraktowanym jak natret jest bardziej
    prawdopodobne w przypadku telefonu (bo wszyscy sa zajeci), wysylalabym CV w
    zalaczniku z dluzszym listem w tresci maila - w tym liscie byloby
    wyjasnione, gdzie na nich trafilam i co mi sie w nich spodobalo tak, ze chce
    dla nich pracowac - z wyraznym "wymysleniem" dla siebie stanowiska czy nawet
    rozszerzenia dzieki mnie i nowemu stanowisku dzialalnosci, ktore to
    rozszerzenie na siebie zarobi i da zyski. Temat(tytul) bym potraktowala
    copywritersko, tzn. odnosilby sie do tresci maila i to nie do szukania
    pracy, a do proponowanego stanowiska i tego, co mozna wniesc do firmy.

    I.

  • 5. Data: 2005-03-08 20:42:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2005 15:24:07 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Jestem wybitnym teoretykiem bo nigdy nie wysylalam w ciemno, ale jesli
    > chcesz wysluchac mojej opinii, to:

    Ja tez nie wysylalem, chociaz zdazylo mi sie juz przeprowadzic
    bezskuteczna (ponad 100 CV) akcje roznoszenia bezposrednio do firm
    aplikacji. Efekt - lewa podeszwe szlag trafil.
    Jesli chodzi o telefonowanie - "przyjec nie ma a CV mamy pelno w stosach -
    nie ma sensu, zeby pan przynosil jeszcze jedno".
    Duze firmy to w moim miescie (z kilkoma wyjatkami) kilkunasto-
    kilkudziesiecioosobowe. Male mieszcza sie w przewaznie garazach - takie
    "biznes center" sie porobily na terenach dawnych baz transportowych
    polikwidowanych duzych firm.
    Dziekuje za odpowiedz.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-03-09 10:03:55
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2005 22:56:01 +0100, krzysztofsf napisał(a):

    > Jaki dajecie tytul takim mailom, ktore w ciemno posylacie do firm z
    > zapytaniem, czy nie znalazlaby sie praca dla osoby o waszych
    > kwalifikacjach?

    Nie wysyłamy SPAMU. SPAM jest zły!

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]