PracaGrupypl.praca.dyskusje › corporate manual!!!!!

  • 1. Data: 2004-06-27 18:07:04
    Temat: corporate manual!!!!!
    Od: "jacek" <j...@o...pl>

    czesc
    mam pytanie do was poszukuje czegos na temat corporate manual chcialbym z
    tego jakas prace do szkoly napisac a niestety informacje te przez ich
    posiadaczy sa silnie strzezone
    czy mial ktos z was moze kontakt z takim czyms?
    czodzi mi o podrecznik zasad w duzych firmach sieciach
    czyli ich opis i jak to ma wszystko pozniej wygladac
    np w kontrekscie duzego sklepu- wiem ze sa takie zasady i najczesciej
    centrala firmy udostepnia je tylko bardzo wtajemniczonym menagerom
    czy mozecie jakos pomoc wskazac strone albo ksiazke cokolwiek
    pozdr jacek