PracaGrupypl.praca.dyskusjecorporate manual!!!!! › corporate manual!!!!!
    From: "jacek" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: corporate manual!!!!!
    Date: Sun, 27 Jun 2004 20:07:04 +0200
    Sender: j...@o...pl@tu226.internetdsl.tpnet.pl

    czesc
    mam pytanie do was poszukuje czegos na temat corporate manual chcialbym z
    tego jakas prace do szkoly napisac a niestety informacje te przez ich
    posiadaczy sa silnie strzezone
    czy mial ktos z was moze kontakt z takim czyms?
    czodzi mi o podrecznik zasad w duzych firmach sieciach
    czyli ich opis i jak to ma wszystko pozniej wygladac
    np w kontrekscie duzego sklepu- wiem ze sa takie zasady i najczesciej
    centrala firmy udostepnia je tylko bardzo wtajemniczonym menagerom
    czy mozecie jakos pomoc wskazac strone albo ksiazke cokolwiek
    pozdr jacek