PracaGrupypl.praca.dyskusje › comach s.a krakow

  • 11. Data: 2002-05-28 06:34:46
    Temat: Re: comach s.a krakow
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
    czytalem kiedys wywiad z prezesem Filipiakiem - twierdzil, ze uznaje tylko
    > absolwentow kilku uczelni w polsce:
    > - oczywiscie agh, pw, pg, pp...
    > pw juz nie (podobno sie zepsula)

    Oczywiście trudno się dziwić, że prof. Filipiak promuje AGH.
    Choć to rzeczywiście bardzo dobra uczelnia. Znam wielu absolwentów tej
    uczelni
    i są naprawdę dobrzy!

    No a dyskryminacja PW to już chyba wynik odwiecznej niechęci Krakowian
    do Warszawiaków.

  • 12. Data: 2002-05-28 08:00:27
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Zdolni ludzie rodza sie wszedzie i w Rzeszowie i pod Rzeszowem i pod
    > Lublinem...
    i 100 km za Lublinem... to ja :-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 13. Data: 2002-05-28 08:18:56
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > czytalem kiedys wywiad z prezesem Filipiakiem - twierdzil, ze uznaje tylko

    > No a dyskryminacja PW to już chyba wynik odwiecznej niechęci Krakowian
    > do Warszawiaków.

    Prezes Profesor Filipiak nie uznaje PWr - PW docenia (jest od razu po
    AGH)...

    Swoja droga, to z moich doswiadczen wynika, ze takie podejscie moze miec
    sens przy hurtowym przyjmowaniu pracownikow - rzeczywiscie sredni poziom
    absolwentow "dobrych i uznanych" uczelni jest chyba wyzszy niz tych mniej
    uznanych, natomiast jezeli przyjmuje sie ludzi pojedynczo, to naprawde
    absolwenci uczelni z mniejszych osrodkow (tych ktore nie znajduja sie na
    liscie prof. Filipiaka) moga byc swietni i lepsi od tych z wiekszych...

    Zdolni ludzie rodza sie wszedzie i w Rzeszowie i pod Rzeszowem i pod
    Lublinem...

    M.

  • 14. Data: 2002-05-28 08:37:46
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:
    > i 100 km za Lublinem... to ja :-)
    oo....
    jak patrzac z Wawy to prawie tam gdzie ja :)
    no moze odrobine dalej, tylko ze ja za cholere zdolny nie jestem ;)
    Lukasz

    --
    left: 10848211
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>