PracaGrupypl.praca.dyskusje › cofnięcie umowy wypowiedzenia o prace za porozumieniem stron

  • 21. Data: 2010-05-16 04:22:41
    Temat: Re: cofnięcie umowy wypowiedzenia o prace za porozumieniem stron
    Od: =radek= <j...@t...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 21:11:42 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:1wzyakcqagwxi$.7ktatabfvtft.dlg@40tude.net =radek=

    > Eee tam, to marzenia złamasa co to sam nie daje rady i podnieca się myślą,
    > że los coś za niego załatwi i tą prostacką nadzieją się cieszy.
    > Niskie, nędzne...

    Chłopie, naprawdę nie interesują mnie twoje szeczekanie i umysłowe
    pierdnięcia, które gówno do dyskusji wnoszą.
    Nie wiem jak trzeba mieć zrytą psychikę, żeby ciotowato podniecać się i
    onanizować się czyimś pechem.
    Nędzne, nędzne...
    eot

  • 22. Data: 2010-05-16 04:28:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:dqsp6y0twzqa.3k7nwpokhcu3.dlg@40tude.net =radek=
    <j...@t...pl> pisze:

    > Chłopie, naprawdę nie interesują mnie twoje szeczekanie i umysłowe
    > pierdnięcia, które gówno do dyskusji wnoszą.
    Nie dyskutuję z tobą, to bez sensu. Zwyczajnie cię zjebałem, boś kretyn.

    > Nie wiem
    To prawda.

    --
    Jotte