PracaGrupypl.praca.dyskusje › co z ppo

  • 1. Data: 2008-09-06 19:53:30
    Temat: co z ppo
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl>

    Witam

    dawno już nie zaglądałem na pl.praca.oferowana i widzę że poziom ofert
    spadł na mordę. Wchodzę tam i widzę

    praca online
    Praca w domu! Zarobisz nawet 2000zł [... bla bla bla ...]

    co to za gówno, grupa przestała być moderowana ?
    kiedyś coś takiego nie miało prawa sie pojawić

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2008-09-06 20:08:28
    Temat: Re: co z ppo
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-06, Maciej Friedel <b...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]

    > co to za gówno, grupa przestała być moderowana ?
    > kiedyś coś takiego nie miało prawa sie pojawić

    Grupa jest moderowana przez automat.
    Przepuszcza wszystko poza odpowiedziami.
    Pisałem o tym na grupie jakiś czas temu.
    IMHO lepiej jest tak jak jest teraz niż jak ogłoszenia mają czekać do
    2 tygodni na pojawienie się.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl