PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest isns

  • 1. Data: 2003-03-06 16:52:29
    Temat: co to jest isns
    Od: "Agnieszka Czerwińska" <a...@x...wp.pl>

    Czy któs mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu nazwy isns, może ta nazwa ma coś
    wspólnego z organizacjami zajmujacymi się badaniami rynku pracy
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-06 17:30:05
    Temat: Re: co to jest isns
    Od: "dS" <d...@p...onet.pl>

    www.google.com

    Użytkownik "Agnieszka Czerwińska" <a...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:b47trb$4mk$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-03-06 19:00:28
    Od: "barlog" <w...@N...pl>

    > www.google.com

    A probowales to szukac na googlu? bo on wyrzuca 150 roznych interpretacji.
    Wiec czasami najpierw oplaca sie sprawdzic, niz "doradzac" .
    pzdr!
    barlog

  • 4. Data: 2003-03-07 07:56:00
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "barlog" <w...@N...pl> writes:

    > A probowales to szukac na googlu? bo on wyrzuca 150 roznych interpretacji.
    > Wiec czasami najpierw oplaca sie sprawdzic, niz "doradzac" .

    wiec czasami oplaca sie pomyslec, jakie slowa klucze wpisac, a potem
    pomyslec pprzy czytaniu trafien, ot co.

    PONOC myslenie nie boli.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-03-07 09:56:18
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

> [...]
    > Czy któs mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu nazwy isns, może ta nazwa ma coś
    > wspólnego z organizacjami zajmujacymi się badaniami rynku pracy

    Oni wszyscy nie mysla :-)
    Po cholere Ci google.
    ISNS to po prostu Instytut Stosowanych Nauk Społecznych, istnieje taki na
    Uniwersytecie Warszawskim. Możesz tam podjac studia.
    Pozdrawiam,

    Paweł,

  • 6. Data: 2003-03-07 11:36:55
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl-USUN_PRZY_ODPOWIADANIU>

    barlog <w...@N...pl> zapodal(-a):

    > A probowales to szukac na googlu? bo on wyrzuca 150 roznych
    > interpretacji. Wiec czasami najpierw oplaca sie sprawdzic, niz
    > "doradzac" . pzdr!

    W google jest dokładny opis zadawania pytań wyszukiwarce i FAQ - warto
    czasem z tego skorzystać...
    Nie spodziewaj się, jak wpiszesz "dajki", to wyskoczy na początku opis
    chodowli krów mlecznych.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2003-03-07 18:25:23
    Od: "Bozo" <b...@b...pl>

    On Thu, 06 Mar 2003 23:56:00 +0000, Nina M. Miller wrote:
    > PONOC myslenie nie boli.

    Ale niewprawnym SZKODZI ;)