PracaGrupypl.praca.dyskusje › Portal turystyczny

  • 1. Data: 2003-03-06 15:50:01
    Temat: Portal turystyczny
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Witam!

    Interesuje mnie jedna rzecz. Otorz w sieci jest niewiele duzych portali,
    ktore prowadza serwisy turystyczne o charakterze komercyjnym, tzn. takie
    ktore biora pieniadze, za to ze sie u nich ktos rekalmuje. Istnieja
    lokalne, ale jednego wielkiego brak, lub ceny wysokie, lub powiedzymy
    nieatrakcyjny serwis. Czy waszym zdaniem cos takiego ma racje bytu.
    Powiem prosto z mostu. Planuje cos takiego wlasnie zrobic, a koszty na
    poczatek nie sa wcale duze. Czy mam szanse, ze mi sie powiedzie? Bardzo
    prosze o wasze zdanie na ten temat.

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 2. Data: 2003-03-06 17:12:51
    Temat: Re: Portal turystyczny
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > Powiem prosto z mostu. Planuje cos takiego wlasnie zrobic, a koszty na
    > poczatek nie sa wcale duze.

    Oj chyba jednak duze. Sam napiszesz tez lokalny portal moze a moze i nic ci
    nie wyjdzie. W pojedynke watpie w powodzenie.

    Czy mam szanse, ze mi sie powiedzie? Bardzo
    > prosze o wasze zdanie na ten temat.

    Sam tego nie poniesiesz.

    Kudlaty

  • 3. Data: 2003-03-06 17:26:21
    Temat: Odp: Portal turystyczny
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b47qrl$l8h$1@n
    emesis.news.tpi.pl...
> [...]
    na
    > poczatek nie sa wcale duze. Czy mam szanse, ze mi sie powiedzie?

    A kto ma byc Twoja grupa docelowa?
    Podpowiedz: odpowiedz "wszyscy" raczej nie jest najlepsza....

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 4. Data: 2003-03-06 19:27:40
    Temat: Re: Odp: Portal turystyczny
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Użytkownik *madzik* napisał:
    > A kto ma byc Twoja grupa docelowa?
    > Podpowiedz: odpowiedz "wszyscy" raczej nie jest najlepsza....

    Każdy kto oferuję taką usługę. A grupa odbiorców, to każdy kto chce się
    wybrać na wakację iszuka noclegu. ??

    --
    Piotr 'Phoenix' Turkowski
    :: p...@w...pl; GG: #924132

  • 5. Data: 2003-03-06 20:33:55
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    no witam
    zarabianie w takim serwisie to głównie:
    - ogloszenia reklamodawców - obiekty turystyczne
    mimo że może nie jest za dużo takich serwisów to kilka juz jest i ludzi już
    przeważnie ciężko namówić nawet na wpisy za 50 zł
    - reklama
    zależy od mocy serwisu ale na stałe nie ma co liczyć

    koszty to:
    - zbudowanie dobrego serwisu (php + mysql)
    - koszty serwera
    - przedstawiciele handlowi - koniecznie bez nich ciężko coś sprzedać
    - biuro - było dużo firm krzaków i gostki nie gadają z nikim co nie ma
    kawałka biura
    - no i wiele innych drobiazgów

    jakby co to służe pomocą bo robie coś takiego już od kilku lat

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 6. Data: 2003-03-06 23:56:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Phoenix' Turkowski" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:b487h2$h5u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Każdy kto oferuję taką usługę. A grupa odbiorców, to każdy kto chce się
    > wybrać na wakację iszuka noclegu. ??

    Ja, jako statystyczny odbiorca wybierajacy sie do Zakopanego, wklepalbym w
    onecie zakopane noclegi i przejrzalbym, co by wyrzucilo.
    Po odsianiu bzdur mialbym material na poslanie maila lub telefon.

    Jak sprawdzilby sie w tym Twoj serwis?

    Inni preferuja google, szukacza, wp, interie plus serwisy tematyczne na
    portalach.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2003-03-07 14:50:31
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Pomysł sam w sobie nie jest zły Internet to nieograniczone medium Tylko
    jedno Coś co ma być dobre w internecie jutro dzisiaj musi kosztować ogromne
    pieniądze. Koszt zbudowania profesjonalnego serwisu jest porównywalny z
    luksusowym samochodem

  • 8. Data: 2003-03-07 17:16:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stayline Polska" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ogromne
    > pieniądze. Koszt zbudowania profesjonalnego serwisu jest porównywalny z

    Dlatego zadalem pytanie, zwiazane z pozycjonowaniem i oplaceniem podpiecia
    serwisu do najwiekszych wyszukiwarek, co wg mnie jest racja bytu serwisu
    ogolnopolskiego.

    Sam planuje maly serwis informacyjno-ogloszeniowy, ale typowo lokalny i
    promowany poprzez ogloszenia w prasie lokalnej i ogloszena w innych
    serwisach. regionalnych.

    pzdr
    Krzysztof

  • 9. Data: 2003-03-07 18:47:25
    Od: Piotr 'Phoenix' Turkowski <p...@w...pl>

    Użytkownik Kudlaty napisał:
    > Sam tego nie poniesiesz.

    Uwazam, ze stworzenie serwisu wcale nie jest takie trudne, znam PHP na
    tyle dobrze, ze raczej bym z tym problemu zadnego nie mial.

  • 10. Data: 2003-03-07 19:30:39
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > Uwazam, ze stworzenie serwisu wcale nie jest takie trudne, znam PHP na
    > tyle dobrze, ze raczej bym z tym problemu zadnego nie mial

    Nie kwestionuję twojej znajomości php.
    Po prostu nie stworzysz tak obszernego serwisu sam.(moje prywatne zdanie).
    Chyba, że mu się całkowicie poświęcisz, a i to nie gwarantuje ci sukcesu.

    Kudlaty