PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ponownie: internetowe strony o pracy

  • 1. Data: 2003-03-06 14:28:13
    Temat: Ponownie: internetowe strony o pracy
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Witam,

    Temat się już przewijał na grupie, ale chodzi mi o to *które serwisy WWW są
    najlepsze*? Wiem, że np. TMP.Worldwide wydaje coś takiego jak Mapa Rynku
    Pracy. Tam pod koniec jest porównanie różnych serwisów, wraz z ich ilością
    ogłoszeń.
    1. Problem w tym, że ja nie ma ostatniego wydania MRP - może ktoś może
    podrzucić na priv, co?Tylko mocno spakowany, plz!
    2. Pamiętam że na tej liście (w MRP) jest tylko parę adresów - te, co
    pamiętam to: hrk, jobpilot i pracuj. Do tego jeszcze z trzy czy cztery
    których nie pamiętam. Czy to oznacza, że reszta to jest tzw. 'ogon Gaussa' -
    czyli można by je sobie darować?
    3. Nie chce mi się wierzyć by w tak małym kraju było paręnaście sprawnie
    działających dużych serwisów! A tyle możan znaleźć w postach w archiwum.
    Naprawdę macie tyle zapracia przy przeglądać wszystkie z nich?

    Aha, chodzi mi o prace z branży IT w mazowieckim - ale jestem pewien że i
    dla innych grupowiczów uwagi na ten temat będą przydatne.

    Pozdr, KaeL
    --
    Wysyłając e-mail usuń proszę tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z mojego
    adresu

  • 2. Data: 2003-03-06 23:19:11
    Temat: Re: Ponownie: internetowe strony o pracy
    Od: flyer <f...@g...pl>

    KaeL napisał:

    > 3. Nie chce mi się wierzyć by w tak małym kraju było paręnaście sprawnie
    > działających dużych serwisów! A tyle możan znaleźć w postach w archiwum.
    > Naprawdę macie tyle zapracia przy przeglądać wszystkie z nich?

    To sprobuj przez kilka miesiecy dzien w dzien przegladac kilkadziesiat
    serwisow - ja jako modemiarz poszedlbym z torbami, a pracy i tak bym nie
    znalazl.

    Flyer